![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej alle, jeg købte min bærbar i sidste uge sin en Acer 2920Z med en T3400 og GL960 (GMA X3100). Jeg besluttede mig for at opdatere driverne på min laptop, men efter at jeg gjorde det, min Vista Grafik rating faldt fra 3,0 til 2,6 også på spil grafik afsnit er gået fra 3,2 til 3,1, jeg er bange for at min grafik er gået værre, enhver ideer? Også på Srtest det plejede at sige, jeg har 320mb af Grafik Ram men nu sine ned til 123mb, selvom om Dxdiag det siger jeg har 251mb. Dens virkelig underligt, jeg dont ønsker min grafik at gå værre. På min gamle laptop, jeg havde de samme specs og samme drivere bortset fra CPU (som var en Celeron) og jeg stadig fik 3.1. Enhver hjælpe bedes Skal jeg roll back føreren? Problemet er de gamle føreren har Vertex Shader og HW T & L handicappede, hvor det som om den nye en sin aktiveret. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Disse numre er ikke sagen, og video-hukommelse er delt hukommelse, således at antallet er faktisk ligegyldigt, enten.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Så bøden? Skal jeg roll back mine drivere? |
|
| |||
| |||
| Nej, det er fint.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| Jamen jeg dont nogen problemer i spil eller noget, så jeg gætter Jeg bliver med denne driver. Thanks for besvarelse |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Laptop Grafikkort: Intel X3100 vs NVIDIA GeForce 7150M | carlito24 | Laptops, Mobiles & PDA'er | 7 | 29 november 2008 16:12 |
| Lyddriver lyd problem på Acer | timboeve | Multimedia & Codecs | 3 | 24th May 2008 07:56 |
| RAID-driver til en acer 5050-3785 | am5687 | Multimedia & Codecs | 1 | 25. maj 2008 04:59 |
| Crysis grafik rodet op? | Cew27 | PC & Console Gaming | 12 | 20 marts 2008 12:00 |
| Bios problem! - Grafik rodet op. | joker28 | Grafikkort & Monitors | 20 | 16 august 2007 17:39 |
| Thread Tools | |
| |