![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikki, Ostin my laptop viime viikolla A-Acer 2920Z kanssa T3400 ja GL960 (GMA X3100). Olen päättänyt päivittää ajurit minun laptop mutta sen jälkeen tein, että minun Vista Graphics arvosanaa laski 3,0-2.6 myös pelipalvelun grafiikka osassa se oli 3,2-3.1, Minua pelottaa, että grafiikka on mennyt huonompaan kaikki ideoita? Myös Srtest se oli sanottava, että olen 320mb grafiikkaa Ram mutta nyt sen alas 123mb, vaikka on Dxdiag sanotaan Olen 251mb. Sen todella outoa, I dont halua grafiikkaa mennä huonomminkin. Omassa vanha kannettava tietokone i oli samat tiedot ja samalla kuljettajien lisäksi CPU (joka oli Celeron) ja olen edelleen sai 3,1. Apua kiitos Pitäisikö minun palauttaa kuljettajan? Ongelma on vanha kuljettaja Vertex Shader ja HW T & L vammaiset, jossa kuin uusi sen käytössä. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nämä luvut eivät asiaa ja video muisti on jaettua muistia niin, että määrä ei ole todellakaan väliä, joko.
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Joten sen sakkoa? Pitäisikö minun palauttaa minun ajurit? |
|
| |||
| |||
| No, it's fine.
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||
| |||
| No i dont mitään ongelmia pelejä tai mitään, joten luulisin I'll stay with tämän kuljettaja. Kiitos, että vastaat |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Laptop Graphics card: Intel X3100 vs NVIDIA GeForce 7150M | carlito24 | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 7 | 29. marraskuu 2008 16:12 |
| Audio kuljettajan ääni ongelma Acer | timboeve | Multimedia & Codecs | 3 | 24th Jun 2008 07:56 |
| RAID-ohjain, joka acer 5050-3785 | am5687 | Multimedia & Codecs | 1 | 25. toukokuuta 2008 04:59 |
| Crysis grafiikkaa sekaisin? | Cew27 | PC & Console Gaming | 12 | 20th Mar 2008 12:00 |
| Bios ongelma! - Grafiikka sekaisin. | joker28 | Graphics Cards & Näytöt | 20 | 16th Aug 2007 17:39 |
| Thread Tools | |
| |