![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hallo iedereen, Ik kocht mijn laptop vorige week haar een Acer 2920Z met een T3400 en GL960 (GMA X3100). Ik heb besloten om de drivers op mijn laptop, maar nadat ik dat deed, mijn Vista Graphics waardering daalde van 3,0 naar 2.6 ook op de gaming graphics sectie ging 3,2 tot 3,1, ik ben bang dat mijn grafische heeft ging erger nog, een ideeën? Ook op SRTEST zij plachten te zeggen heb ik 320mb van Graphics Ram maar nu zijn naar 123mb, hoewel op DXDIAG het zegt ik heb 251mb. Its really weird, I dont want mijn grafische naar erger. Op mijn oude laptop had ik dezelfde specs en dezelfde bestuurders met uitzondering van de CPU (die was een Celeron) en ik heb nog 3.1. Hulp aub Moet ik terug van de bestuurder? het probleem is de oude driver Vertex Shader en HW T & L gehandicapten, waar over de nieuwe zijn ingeschakeld. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Deze getallen doen er niet toe-en video-geheugen is gedeeld geheugen zodat nummer niet echt belangrijk zijn.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Dus de boete? Moet ik terug mijn chauffeurs? |
|
| |||
| |||
| Nee, het is prima.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| Well i dont eventuele problemen in spellen of iets, dus ik denk Ik blijf met deze driver. Bedankt voor de beantwoording |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Laptop Grafische kaart: Intel X3100 vs NVIDIA GeForce 7150M | carlito24 | Laptops, Mobiles & PDA's | 7 | 29 nov 2008 16:12 |
| Audio driver geluid probleem op Acer | timboeve | Multimedia & Codecs | 3 | 24 jun 2008 07:56 |
| RAID-driver voor een acer 5050-3785 | am5687 | Multimedia & Codecs | 1 | 25 mei 2008 04:59 |
| Crysis graphics messed up? | Cew27 | PC & Gaming Console | 12 | 20 mrt 2008 12:00 |
| Bios probleem! - Grafische messed up. | joker28 | Grafische Kaarten & Monitors | 20 | 16 aug 2007 17:39 |
| Thread Tools | |
| |