![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei alle, jeg kjøpte min laptop i forrige uke sin en Acer 2920Z med en T3400 og GL960 (GMA X3100). Jeg bestemte meg for å oppdatere driverne på min laptop, men etter at jeg gjorde det, min Vista Bilde vurdering gikk ned fra 3,0 til 2.6 også på spill grafikk delen det gikk fra 3.2 til 3.1, er jeg redd for at mine grafikk har gått verre, noen ideer? Også på Srtest det pleide å si at jeg har 320mb grafikk Ram men nå sin ned til 123mb, selv om DXDiag det sier jeg har 251mb. Its really weird jeg ikke ønsker min grafikk for å gå verre. På min gamle bærbare jeg hadde samme spesifikasjoner og samme driverne bortsett fra CPU (som var en Celeron) og jeg fikk 3.1. Hjelp vennligst Skal jeg rulle tilbake driveren? Problemet er den gamle driveren har Toppnummer Shader og HW T & L funksjonshemmede, hvor som på ny sin aktivert. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Disse numrene ikke saken og skjermminne er delt minne, slik at nummeret ikke virkelig betyr noe heller.
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Så fint? Skal jeg rulle tilbake min drivere? |
|
| |||
| |||
| Nei, det er fint.
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| Vel jeg dont problemer i spill eller noe, så jeg antar jeg vil være med denne driveren. Takk for svar |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Laptop Grafikkort: Intel X3100 vs NVIDIA GeForce 7150M | carlito24 | Bærbare datamaskiner, mobiltelefoner og PDAer | 7 | 29 nov 2008 16:12 |
| Lyddriver lyd problem på Acer | timboeve | Multimedia & Kodeker | 3 | 24 juni 2008 07:56 |
| RAID Driver for Acer 5050-3785 | am5687 | Multimedia & Kodeker | 1 | 25 mai 2008 04:59 |
| Crysis grafikk messed opp? | Cew27 | PC & Console Gaming | 12 | 20 mars 2008 12:00 |
| BIOS-problem! - Bilde messed opp. | joker28 | Kabinetter & Skjermer | 20 | 16 august 2007 17:39 |
| Thread Tools | |
| |