![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej alla, jag köpte min laptop i förra veckan har en Acer 2920Z med en T3400 och GL960 (GMA X3100). Jag bestämde mig för att uppdatera drivrutinerna på min laptop, men efter att jag gjorde det, min Vista Graphics betyg sjönk från 3,0 till 2.6 också på spel grafik avsnitt det gick från 3.2 till 3.1, jag är rädd att mina bilder har gått värre, något idéer? Även om Srtest det används för att säga att jag har 320mb grafik Ram men nu sitt ner till 123mb, även om DXDiag det säger att jag har 251mb. Dess verkligen konstigt, I dont vill att mina bilder att gå sämre. På min gamla laptop jag hade samma specifikationer och samma förare förutom CPU (som var en Celeron) och jag har fortfarande 3,1. Någon hjälp behaga Ska jag rulla tillbaka föraren? Problemet är det gamla föraren har Vertex Shader och HW T & L funktionshindrade, där som på nytt en sin aktiverat. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dessa siffror inte fråga och grafikminne är delat minne så att många inte riktigt frågan heller.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Så böterna? Ska jag rulla tillbaka mina drivrutiner? |
|
| |||
| |||
| Nej, det är bra.
__________________ "Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " |
|
| |||
| |||
| Tja jag dont några problem i spel eller något, så jag antar att jag ska stanna med denna drivrutin. Tack för svar |