![]() |
|
| |||
| |||
| Kysymys 1: Miten minun pitäisi puhdistaa minun seurata, minun pitäisi käyttää kostealla liinalla tai jotain? Mitään neuvoja Kysymys 2: Miksi se, että kun pelaan pelejä (Wolfenstein, Call of Duty, Battlefield), että näyttö on siirtynyt oikealle, niin se katkaisee oikealla puolella pelin olen pelaamista. Olen asettanut res on oikea minun pelejä ja on edelleen kuilu, joka on kuin 1,5 cm. Ideoita, miten korjata? En koskaan tiedä, kuinka moni luoteja Olen jättänyt lol. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kysymys 1: Miten minun pitäisi puhdistaa minun seurata, minun pitäisi käyttää kostealla liinalla tai jotain? Mitään neuvoja
Käytän lasi puhtaampia ja pölyhuisku. Kysymys 2: Miksi se, että kun pelaan pelejä (Wolfenstein, Call of Duty, Battlefield), että näyttö on siirtynyt oikealle, niin se katkaisee oikealla puolella pelin olen pelaamista. Olen asettanut res on oikea minun pelejä ja on edelleen kuilu, joka on kuin 1,5 cm. Ideoita, miten korjata? En koskaan tiedä, kuinka moni luoteja Olen jättänyt lol. Jos sinulla on TFT seurata vain kärsineisiin auto sopeutua recenter näytössä. My System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Pitäisikö minun käyttää lasia puhtaampia minun TFT sitten? Ja myös silloin, kun jos olen uudelleen muuttaa pelin, kun lähden peliin, se on sitten sekaisin näytöllä normaalisti. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Käytän näytön pyyhkeet. Mutta mitä menetelmää Pesisitkö sen varmistamiseksi, sinulla on vain puhdas, kun se on ollut powered pois jonkin aikaa (niin on viileä) ja jätä mitä Jäännös annetaan kuivua täysin ennen virtaa takaisin.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| i käyttää hirviö näytön microfibre liinoja
| |||
| |||
| Käytän kupin lämmintä vettä, jonka tee lusikka pesuaineliuosta nestemäisten sekoitetaan ja käyttää sitten vauvan pyyhi on dippikastike ja puhdas minun seurata sitten i käyttää 100% puuvillakankaalla kuivua pyyhi toimii täydellisesti ja edullinen |
|
| |||
| |||
| im ole varma siitä, että resepti on hyvä, TFT |
|
| |||
| |||
| Se on toiminut minulle viimeisten 15 kuukauden aikana niin kauan kuin soittaa saippuavettä kankaalla hyvä ja asianmukainen. Myös sinä koskaan tietää, ennen kuin yrittää. |
|
| |||
| |||
| saippua + vesi = elektrolyyttien |
|
| |||
| |||
| En ole juuri Hukkumisen minun TFT on bath tub on saippuavedessä am i, nyt olen käyttänyt tätä menetelmää varten 15 kuukauden kuluessa, kuten olen sanonut aikaisemmin, ja niin on paras ystäväni ja hänen veljensä vuoden näen oli teidän tulevien mutta hieman tervettä järkeä ja jotkut tietää, miten ja sinun on hyvä. Jokaisella on erilaisia tapoja puhdistaa siellä TFT ja minun tapa on halpa ja nopea ratkaisu ja siltä osin kuin näen sen tehnyt mitään, mutta puhtaan minun näytöllä. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Monitor syttyy ja tietokone käynnistyy, mutta näytön ei näy mitään | mida | Rautatavaran Chat | 1 | 9th Jun 2009 15:05 |
| Kloonaus 3rd valvomaan Dual seurata kortin | Desertfish | Graphics Cards & Näytöt | 7 | 31. Maaliskuu 2008 12:43 |
| Monitor | fuzzylady | Rautatavaran Chat | 5 | 20 Jan 2008 12:21 |
| LCD-näyttö - Nykyinen seurata ... | Tietokone eä | Rautatavaran Chat | 5 | 6. lokakuu 2006 01:33 |
| Monitor - Asianomaisille ostaa laajakuvamuoto seurata ... | Snake | Rautatavaran Chat | 8 | 26. Sep 2006 10:59 |
| Thread Tools | |
| |