![]() |
|
| |||
| |||
| Vraag 1: Hoe moet ik mijn monitor schoon, moet ik gebruik een vochtige doek of iets? Een advies Vraag 2: Hoe komt het dat wanneer ik games spelen (Wolfenstein, Call of Duty, slagveld) dat het scherm is alles verschoven naar rechts, zodat het snijdt de rechterkant van het spel ik speel. Ik heb de res aan de rechterkant een op mijn spel, en er is nog steeds een kloof die is als 1,5 cm. Enig idee hoe dit oplossen? Ik weet nooit hoeveel kogels heb ik lol. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vraag 1: Hoe moet ik mijn monitor schoon, moet ik gebruik een vochtige doek of iets? Een advies
Ik gebruik glasreiniger en een stofdoek. Vraag 2: Hoe komt het dat wanneer ik games spelen (Wolfenstein, Call of Duty, slagveld) dat het scherm is alles verschoven naar rechts, zodat het snijdt de rechterkant van het spel ik speel. Ik heb de res aan de rechterkant een op mijn spel, en er is nog steeds een kloof die is als 1,5 cm. Enig idee hoe dit oplossen? Ik weet nooit hoeveel kogels heb ik lol. Als je een TFT-monitor net hit automatisch aanpassen aan recenter het scherm. Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Moet ik de glasreiniger op mijn TFT-monitor dan? En ook bij als ik opnieuw aanpassen in het spel, als ik het spel verlaten, zij heeft vervolgens messed het scherm normaal. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik gebruik het scherm doekjes. Maar wat ooit methode u schoon te maken door ervoor zorgen dat u alleen schoon wanneer het is uitgeschakeld voor een tijdje (dus het is cool) en laat wat residu wordt overgelaten aan volledig opdrogen, voordat weer aan.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik gebruik Monster scherm met microvezel doeken
| |||
| |||
| Ik gebruik een kopje warm water met een theelepel afwassen vloeibare mix en gebruik vervolgens een baby veeg te dompelen en schone mijn monitor dan gebruik ik een 100% katoenen doek droog veeg werkt perfect en goedkoop |
|
| |||
| |||
| im niet zeker van dat recept is goed voor een TFT |
|
| |||
| |||
| Het werkte voor mij in de afgelopen 15 maanden, zolang je de ring zeepachtige doek goed en juist. Ook u weet maar nooit, totdat u het proberen. |
|
| |||
| |||
| zeep + water = elektroliet |
|
| |||
| |||
| Ik ben niet precies mijn tft verdrinken in een bad van zeepsop ben ik, nu ik gebruikte deze methode voor 15 maanden, zoals ik heb al eerder gezegd en zo is mijn beste vriend en zijn broer voor een jaar zie ik waren uw uit, maar een beetje gezond verstand en wat knowhow en wordt u prima. Iedereen heeft verschillende manieren om schone er tft en mijn manier is een goedkope en snelle oplossing en voor zover ik kan zien niets gedaan maar schoon mijn scherm. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Monitor oplicht en de computer opstart, maar de monitor niet wordt weergegeven wat | Mida | Algemeen Hardware Chat | 1 | De 9 juni 2009 15:05 |
| Klonen een 3de monitor Dual monitor kaart | Desertfish | Grafische Kaarten & Monitors | 7 | 31 mrt 2008 12:43 |
| Monitor | fuzzylady | Algemeen Hardware Chat | 5 | 20 Jan 2008 12:21 |
| Lcd Monitor - Uw huidige monitor ... | Computer Spec | Algemeen Hardware Chat | 5 | 6 okt 2006 01:33 |
| Monitor - Interesse voor de aankoop van een groot scherm volgen ... | Snake | Algemeen Hardware Chat | 8 | 26e Sep 2006 10:59 |
| Thread Tools | |
| |