![]() |
|
| |||
| |||
| Spørsmål 1: Hvordan skal jeg vaske skjermen min, bør jeg bruke en fuktig klut eller noe? Noen råd Spørsmål 2: Hvorfor er det at når jeg spiller spill (Wolfenstein, Call of Duty, slagmarken) at displayet er flyttet til høyre, så det kutt på høyre side av spillet jeg spiller. Jeg har satt res til rette på spill, og det er fortsatt et gap som liker 1.5 cm. Noen ideer hvordan å fikse dette? Jeg vet aldri hvor mange kuler jeg har igjen lol. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Spørsmål 1: Hvordan skal jeg vaske skjermen min, bør jeg bruke en fuktig klut eller noe? Noen råd
Jeg bruker glass renere og en støvkost. Spørsmål 2: Hvorfor er det at når jeg spiller spill (Wolfenstein, Call of Duty, slagmarken) at displayet er flyttet til høyre, så det kutt på høyre side av spillet jeg spiller. Jeg har satt res til rette på spill, og det er fortsatt et gap som liker 1.5 cm. Noen ideer hvordan å fikse dette? Jeg vet aldri hvor mange kuler jeg har igjen lol. Hvis du har en TFT-skjerm bare trykke automatisk justeres til recenter skjermen. Min System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Bør jeg bruke glass renere på TFT skjerm da? Og også da hvis jeg justere i spillet, da jeg la spillet, det har så messed opp skjermen normalt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg bruker skjermen wipes. Men hva noensinne metode du rense den ved at du bare rense den når den er slått av for en stund (så det er kult) og la det noen rester igjen tørke helt før slått på igjen.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jeg bruker monster skjermen med microfibre kluter
| |||
| |||
| Jeg bruker en kopp varmt vann med te-skje av vaske opp flytende blanding, og deretter bruke en baby tørke til dip og rengjør skjermen min da jeg bruker en 100% bomull klut til å tørke tørke fungerer perfekt og rimelig |
|
| |||
| |||
| im ikke sikker på at oppskriften er god for en TFT |
|
| |||
| |||
| Det er arbeidet for meg de siste 15 månedene, så lenge du ringe den soapy klut godt og riktig. Dessuten vet du aldri før du prøver. |
|
| |||
| |||
| såpe + vann = elektrolytt |
|
| |||
| |||
| Jeg er ikke akkurat drukning min TFT i et badekar med såpevann jeg, nå har jeg brukt denne metoden for 15 måneder som jeg har sagt før og det er min beste venn og broren i ett år ser jeg var din kommer fra, men litt sunn fornuft og noen vet hvordan, og du vil passe bra. Alle har forskjellige måter å rense det TFT og min vei er en billig og rask løsning og så langt jeg kan se det gjøres noe annet enn ren min skjerm. |