![]() |
|
| |||
| |||
| Fråga 1: Hur ska jag rengöra min bildskärm, ska jag använda en fuktig trasa eller nåt? Några råd Fråga 2: Hur kommer det sig att när jag spelar spel (Wolfenstein, Call of Duty, slagfält) att displayen är alla flyttats till höger, så det skär bort den högra sidan av spel jag spelar. Jag har ställt in res till höger en på mitt spel, och det finns fortfarande en klyfta som är som 1,5 cm. Alla idéer hur man rättar till detta? Jag vet aldrig hur många kulor som jag har slutat lol. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Fråga 1: Hur ska jag rengöra min bildskärm, ska jag använda en fuktig trasa eller nåt? Några råd
Jag använder glasrengöringsmedel och en dammtrasa. Fråga 2: Hur kommer det sig att när jag spelar spel (Wolfenstein, Call of Duty, slagfält) att displayen är alla flyttats till höger, så det skär bort den högra sidan av spel jag spelar. Jag har ställt in res till höger en på mitt spel, och det finns fortfarande en klyfta som är som 1,5 cm. Alla idéer hur man rättar till detta? Jag vet aldrig hur många kulor som jag har slutat lol. Om du har en TFT-bildskärm bara trycka Autojustering att recenter skärmen. Mitt System: Hybr! D
|
|
| |||
| |||
| Ska jag använda glasrengöringsmedel på min TFT bildskärm då? Och även då om jag är justera i spelet, när jag lämnar matchen, det har då ställt till det skärmen som vanligt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag använder skärmen torkdukar. Men vad allt du rengöra det med att du bara ren när det har gått stängs av för en stund (så det är coolt) och lämna det någonsin rester finns kvar för att torka helt innan du strömförsörjning igen.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jag använder monster skärm med microfibre dukar
| |||
| |||
| Jag använder en kopp varmt vatten med en te sked tvättmetod upp vätskan blanda och sedan använda en baby torka till dopp och ren min skärm då jag använder ett 100% bomullstyg torka torka fungerar perfekt och billigt |
|
| |||
| |||
| im inte säker på att receptet är bra för en tft |
|
| |||
| |||
| Det fungerade för mig under de senaste 15 månaderna så länge du ringer för tvål och trasa bra och riktigt. Även du kan aldrig veta förrän du försöker. |
|
| |||
| |||
| tvål + vatten = elektrolyt |
|
| |||
| |||
| Jag är inte exakt drunkna min tft i ett badkar med tvål och vatten är jag, jag har använt denna metod för 15 månader som jag har sagt tidigare och så har min bästa vän och hans bror för ett år ser jag var du kommer från, men lite sunt förnuft och en del kunnande och du kommer att bli bra. Alla har olika sätt att rengöra det tft och min väg är en billig och snabb lösning, och så vitt jag kan se dess gjort någonting men rent min skärm. |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Monitor tänds och datorn startas upp men skärmen visar inte något | mida | General Hardware Chat | 1 | 9 juni 2009 15:05 |
| Kloning en 3:e kontrollera Dual övervaka kortet | Desertfish | Grafikkort & Skärmar | 7 | 31 mars 2008 12:43 |
| Monitor | fuzzylady | General Hardware Chat | 5 | 20 januari 2008 12:21 |
| LCD-bildskärm - Ditt nuvarande övervaka ... | Computer Spec | General Hardware Chat | 5 | 6 oktober 2006 01:33 |
| Monitor - intresserad av att köpa en bredbildsskärm övervaka ... | Snake | General Hardware Chat | 8 | 26 sep 2006 10:59 |
| Thread Tools | |
| |