![]() |
|
| |||
| |||
| Ja, hej alle, ja, mit problem er simpel, jeg har en klon skrivebord, en, når jeg tænder skrivebordet på, er skærmen ikke starte (synes det ikke noget som helst) det er som om computeren var slukket alle tid, men det er ikke, hvad der kunne være problemet? thanxs |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| at intet vises på skærmen (skærm), når jeg tænder computeren, er det ligesom skærmen er at slukke, men er på |
|
| |||
| |||
| Er computeren har et separat grafikkort (dvs. er hookup for skærmen i nærheden af alle de andre havne som til tastatur, mus osv., eller længere nede i tårnet)?
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| ja er integreret, jeg tilslutte skærmen til en 15-pin på bagsiden af computeren |
|
| |||
| |||
| sine nærmeste musen stik og tastatur |
|
| |||
| |||
| Hmm. Andet end at kontrollere, stik, jeg snuble. Dette vil ske, hvis skærmen er fin, og bare ikke får et signal, vil det synes, det er i standby-tilstand. Fik en anden computer for at tjekke det ud med? Også, jeg går ud fra fans og alt er spinning?
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er lidt lys på fronten af skærmen lyser, når du trykker på afbryderknappen på skærmen? hvis ja, hvilken farve går det hen?