![]() |
|
| |||
| |||
| Kyllä, hei kaikki, hyvin, minun ongelmani on yksinkertainen, olen klooni työpöydälle, kun puhun työpöydän, näytön ei käynnisty (ei näy yhtään mitään), se on kuin tietokone pois kaikki aikaa, mutta se ei ole, mikä voisi olla ongelma? THANXS |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Quote:
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| että mikään näkyvät näytöllä (seuraamaan) Kun käynnistät tietokoneen, se on kuin monitori pois päältä, mutta on |
|
| |||
| |||
| Onko tietokoneessa on erillinen näytönohjain (eli kytkennät monitorin lähellä kaikkia muita satamia, kuten on näppäimistön, hiiren, jne., tai kauemmas alaspäin Tower)?
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| |||
| |||
| Kyllä on integroitu, en kytke näyttö 15 pin takana tietokoneen |
|
| |||
| |||
| sen lähellä hiiren liitin ja näppäimistö |
|
| |||
| |||
| Random. Muut kuin tarkkailun liittimet, olen änkkänä. Tämä tapahtuu, jos näyttö on hyvä ja vain ei saada signaalia, se käy mielestäni on valmiustilassa. Got Another tietokone tarkistaa sen ulos? Lisäksi oletan, fanit ja kaikki pyörivät?
__________________ "I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Onko pieni valo edessä näytön valo, kun painat virtapainiketta seurata? Jos näin on, mikä väri se meni?