![]() |
|
| |||
| |||
| Ja, Hei alle, ja, er problemet mitt enkelt, jeg har en klone skrivebordet, en når jeg slår på skrivebordet på, gjør at skjermen ikke starte (det vises ikke noe som helst) det er som maskinen ble av alle tid, men det er ikke, hva kan være problemet? thanxs |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| at ingenting vises på skjermen (skjermen) når jeg slår på maskinen, er det slik at skjermen er slukke, men er på |
|
| |||
| |||
| Har datamaskinen har et separat skjermkort (dvs. er HOOKUP for skjermen nær alle de andre havner som for tastatur, mus, osv., eller lenger ned i tårnet)?
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| |||
| |||
| ja er integrert, kobler jeg skjermen til et 15-pin på baksiden av datamaskinen |
|
| |||
| |||
| sine nær kontakt mus og tastatur |
|
| |||
| |||
| Hmm. Annet enn å sjekke kontakter, jeg stabber. Dette vil skje hvis skjermen er fin, og bare ikke får et signal, vil det tror det er i ventemodus. Har du en annen datamaskin for å sjekke det ut med? Dessuten antar jeg vifter og alt spinner?
__________________ "Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har den lille lampen på forsiden av skjermen lyser opp når du trykker på power-knappen på skjermen? Hvis ja, hvilken farge does it go?