![]() |
|
| |||
| |||
| Ja, hej alla, bra, problemet är enkelt, jag har en klon skrivbord, en när jag vrider på skrivbordet, inte skärmen startar inte (det visas inte något alls) Det är som att datorn bort alla tid, men det är inte, vad kan vara problemet? thanxs |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citat:
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| att ingenting visas på skärmen (bildskärm) när jag slår på datorn, är det som att skärmen är stänga, men är på |
|
| |||
| |||
| Har datorn ett separat grafikkort (dvs. är hookup för bildskärmen nära alla andra hamnar som för tangentbord, mus etc., eller längre ner i tornet)?
__________________ "Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " |
|
| |||
| |||
| ja är integrerat, jag ansluta bildskärmen till en 15 stift på baksidan av datorn |
|
| |||
| |||
| dess nära kontakten mus och tangentbord |
|
| |||
| |||
| Hmm. Utom kontroll kontakter, jag illa till. Detta kommer att hända om skärmen är fin och bara inte få en signal, det ska tycker att det är i vänteläge. Fick en annan dator för att kolla upp det med? Också, antar jag fläktar och allt snurrar?
__________________ "Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har den lilla lampan på framsidan av bildskärmen lyser upp när du trycker på strömbrytaren på skärmen? Om ja, vilken färg är det?
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Monitor tänds och datorn startas upp men skärmen visar inte något | mida | General Hardware Chat | 1 | 9 juni 2009 15:05 |
| Kloning en 3:e kontrollera Dual övervaka kortet | Desertfish | Grafikkort & Skärmar | 7 | 31 mars 2008 12:43 |
| Monitor | fuzzylady | General Hardware Chat | 5 | 20 januari 2008 12:21 |
| LCD-bildskärm - Ditt nuvarande övervaka ... | Computer Spec | General Hardware Chat | 5 | 6 oktober 2006 01:33 |
| Monitor - intresserad av att köpa en bredbildsskärm övervaka ... | Snake | General Hardware Chat | 8 | 26 sep 2006 10:59 |
| Thread Tools | |
| |