![]() |
|
| |||
| |||
| Grundlæggende er der en tomme tyk linje ned i højre side af min skærm, dens som om someones tilpasses skærmen positionering, og jeg ser ingen måde, hvordan du gør det eller reparere den, som jeg bruger en bærbar computer der er ingen knapper giver mig mulighed for at ordne det gerne der er på standard monitorer for desktops Jeg er forbløffet. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| som o / su fik m8
| |||
| |||
| Windows XP Pro |
|
| |||
| |||
| kunne du prøve at højreklikke på skærmen og derefter gå til egenskaber og derefter indstillinger eller gå ind i kontrolpanelet og klik på displayet, og prøv derefter gennem indstillinger. eller forsøge at adust gennem overvåge |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Monitor lyser op og computeren starter op, men skærmen viser ikke noget | mida | General Hardware Chat | 1 | 9 juni 2009 15:05 |
| Automatisk Windoze fragmentering gene! | Mike0001 | Windows-operativsystemer | 0 | 6. maj 2008 13:25 |
| Klone et 3. kontrollere Dual overvåge kortet | Desertfish | Grafikkort & Monitors | 7 | 31 marts 2008 12:43 |
| LCD-skærm - Din nuværende skærm ... | Computer Spec | General Hardware Chat | 5 | 6. okt 2006 01:33 |
| Monitor - interesseret i at købe en wide screen-skærm ... | Slange | General Hardware Chat | 8 | 26. sep 2006 10:59 |
| Thread Tools | |
| |