mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

Hvilken Monitor er bedre? BenQ Vs BenQ

Reply

Thread Tools
Old 6. april 2009, 22:15
Ny Medlem Gruppen

Default Hvilken Monitor er bedre? BenQ Vs BenQ

Hey gutter kan u hjælp mig beslutte, at der vil være min kommende overvåge?

BenQ E2400HD 24 "Widescreen Fuld HD LCD Monitor

eller

BenQ V2400W 24 "GTG LCD Monitor
Old 7. april 2009, 07:49
Redaktør Gruppen

Links til 2?
Men jeg vil sige den 1.

Mit system: Nogle andre elsker!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (bestand volt)
Bundkort:
BIOSTAR TPower I45
RAM Hukommelse:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Grafikkort (r):
X1950 Pro
Lydkort:
Harddisk (e):
2
Optisk drev (r):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Sag / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Køling:
Big Typhoon VX
Network / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (s):
ACER X223W 22 "widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 64bit
Old 7. april 2009, 11:23
Donor-Gruppen

Godt formode, at sekunder ikke HD, som ikke i titlen, og de fleste mærker gerne prale med det - let den første, rent for at være HiDef.

Disse dage skal du være temmelig forrykt at gå ud og købe en ikke HD-skærm, medmindre naturligvis du havde en meget god grund.
Old 7. april 2009, 21:24
Donor-Gruppen

Den V2400W er overlegen i opløsning og billedkvalitet.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 8. april 2009, 01:48
Donor-Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Carbon View Post
Den V2400W er overlegen i opløsning og billedkvalitet.
Ah, jeg er ikke bekendt med dem, men med denne nye info er det en hård opkald og kun én, som du virkelig kan gøre dig selv.

Det afhænger af, hvad du vil fra den, hvis du ønsker HD derefter naturligvis vælge HD en ..

Problemet er, hvis du købe et SD en det ikke vil vare længe .. For et par år og at der vil være det samme som at sige du er hele filmen samling er på betamax
Old 8. april 2009, 02:36
Donor-Gruppen

Hvad snakker du om? Begge skærme er helt klart "HD", da de begge opfylder eller overstiger 1920x1080, dette er kontrolleret af gerne ti sekunder på Google. Helt ærligt, jeg ikke forstår, hvorfor folk gider at give nogen køb input, når de ikke ved det grundlæggende spec af de ting personens købe, især når de gør det tager så lille indsats.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "
Old 8. april 2009, 02:59
Donor-Gruppen

Undskyld, jeg lige antages det ikke var fordi OP havde skrevet Full HD og alt efter den første og ikke den anden ..

Jeg troede, det var grunden (r) han havde den forvirring i første omgang (højere kvalitet vs High Definition)

På baggrund af dem begge er HD og min nu googled resultater, jeg gerne sige, gå til den anden, den V2400W
Old 8. april 2009, 20:13
Ny Medlem Gruppen

godt .. tak for alle svarene gutter. Jeg virkelig sætter pris på det. Plus min undskyldning for ikke at lægge op detaljerne. Jeg har lige kopi indsat titler fra websteder. (Og dermed den forvirring af HD og ikke HD).

Jeg personligt ligesom BenQ V2400W 24 "bedre ... alle de specs ser gr8 ... medmindre jeg er ikke sikker på om kontrastforhold og det dynamiske kontrast ratio (jeg dont vide præcis, hvad de betyder enten .. lol). ...

BenQ V2400W 24"

Kontrastforhold: 1000:1 Dynamisk Kontrastforhold: 10000:1

BenQ E2400HD 24 "

Kontrastforhold: 1000:1 Dynamic Contrast Ratio: 4000:1
Old 9. april 2009, 15:26
Donor-Gruppen

Kontrast ratio og sådan betyder ingenting og "dynamisk kontrast" er en gimmick, som du vil slukke i de første fem sekunder for at bruge skærmen.
Old 10. april 2009, 04:38
Donor-Gruppen

Citat:
Kontrast ratio og sådan betyder intet
Ikke sandt, kontrast ratio er effektivt forskellen mellem de lyse farver og mørkere lyssky områder i en given ramme. Jo højere den er, jo mere realistisk og behagelig billedet.

Du kan tydeligt se det, hvis du går til en butik og sammenligne en 1000:1 med en 300:1

Citat:
og "dynamisk kontrast" er en gimmick, som du vil slukke i de første fem sekunder for at bruge skærmen.
Som er sandt

Dynamics bare en ganske banal indstilling, der gør alting ser lidt weird og for-farverig til at være sandt, er det svært at beskrive, men hvis du svirp det af og til kan du se hvad jeg mener.

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Monitor lyser op og computeren starter op, men skærmen viser ikke noget mida General Hardware Chat 1 9 juni 2009 15:05
BenQ E2200HD eller Acer X233H? Katana Grafikkort & Monitors 6 30 april 2009 00:22
Klone et 3. kontrollere Dual overvåge kortet Desertfish Grafikkort & Monitors 7 31 marts 2008 12:43
BenQ Webcam Drivere admwd Multimedia & Codecs 7 10th Dec 2007 09:31
Monitor - interesseret i at købe en wide screen-skærm ... Slange General Hardware Chat 8 26. sep 2006 10:59
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.