![]() |
|
| |||
| |||
| Hey gutter kan u hjælp mig beslutte, at der vil være min kommende overvåge? BenQ E2400HD 24 "Widescreen Fuld HD LCD Monitor eller BenQ V2400W 24 "GTG LCD Monitor |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Links til 2? Men jeg vil sige den 1.
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| |||
| |||
| Godt formode, at sekunder ikke HD, som ikke i titlen, og de fleste mærker gerne prale med det - let den første, rent for at være HiDef. Disse dage skal du være temmelig forrykt at gå ud og købe en ikke HD-skærm, medmindre naturligvis du havde en meget god grund.
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Den V2400W er overlegen i opløsning og billedkvalitet.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ah, jeg er ikke bekendt med dem, men med denne nye info er det en hård opkald og kun én, som du virkelig kan gøre dig selv. Det afhænger af, hvad du vil fra den, hvis du ønsker HD derefter naturligvis vælge HD en .. Problemet er, hvis du købe et SD en det ikke vil vare længe .. For et par år og at der vil være det samme som at sige du er hele filmen samling er på betamax
__________________ "Hvorfor har de [PS3 Slim] stick med ufo-landing på en rektangel se" --- NILAY Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Hvad snakker du om? Begge skærme er helt klart "HD", da de begge opfylder eller overstiger 1920x1080, dette er kontrolleret af gerne ti sekunder på Google. Helt ærligt, jeg ikke forstår, hvorfor folk gider at give nogen køb input, når de ikke ved det grundlæggende spec af de ting personens købe, især når de gør det tager så lille indsats.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| Undskyld, jeg lige antages det ikke var fordi OP havde skrevet Full HD og alt efter den første og ikke den anden .. Jeg troede, det var grunden (r) han havde den forvirring i første omgang (højere kvalitet vs High Definition) På baggrund af dem begge er HD og min nu googled resultater, jeg gerne sige, gå til den anden, den V2400W
|
| |||
| |||
| godt .. tak for alle svarene gutter. Jeg virkelig sætter pris på det. Plus min undskyldning for ikke at lægge op detaljerne. Jeg har lige kopi indsat titler fra websteder. (Og dermed den forvirring af HD og ikke HD). Jeg personligt ligesom BenQ V2400W 24 "bedre ... alle de specs ser gr8 ... medmindre jeg er ikke sikker på om kontrastforhold og det dynamiske kontrast ratio (jeg dont vide præcis, hvad de betyder enten .. lol). ... BenQ V2400W 24" Kontrastforhold: 1000:1 Dynamisk Kontrastforhold: 10000:1BenQ E2400HD 24 " Kontrastforhold: 1000:1 Dynamic Contrast Ratio: 4000:1 |
|
| |||
| |||
| Kontrast ratio og sådan betyder ingenting og "dynamisk kontrast" er en gimmick, som du vil slukke i de første fem sekunder for at bruge skærmen.
__________________ "Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " |
|
| |||
| |||
| Ikke sandt, kontrast ratio er effektivt forskellen mellem de lyse farver og mørkere lyssky områder i en given ramme. Jo højere den er, jo mere realistisk og behagelig billedet. Du kan tydeligt se det, hvis du går til en butik og sammenligne en 1000:1 med en 300:1 Citat:
![]() Dynamics bare en ganske banal indstilling, der gør alting ser lidt weird og for-farverig til at være sandt, er det svært at beskrive, men hvis du svirp det af og til kan du se hvad jeg mener.
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Monitor lyser op og computeren starter op, men skærmen viser ikke noget | mida | General Hardware Chat | 1 | 9 juni 2009 15:05 |
| BenQ E2200HD eller Acer X233H? | Katana | Grafikkort & Monitors | 6 | 30 april 2009 00:22 |
| Klone et 3. kontrollere Dual overvåge kortet | Desertfish | Grafikkort & Monitors | 7 | 31 marts 2008 12:43 |
| BenQ Webcam Drivere | admwd | Multimedia & Codecs | 7 | 10th Dec 2007 09:31 |
| Monitor - interesseret i at købe en wide screen-skærm ... | Slange | General Hardware Chat | 8 | 26. sep 2006 10:59 |
| Thread Tools | |
| |