![]() |
|
| |||
| |||
| hey guys kunt u me helpen beslissen welke wordt mijn toekomstige monitor? BenQ E2400HD 24 "Breedbeeld Full HD LCD-monitor of BenQ V2400W 24 "GTG LCD Monitor |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Links naar de 2? Maar ik zou zeggen de 1ste
www.Trade4Free.ie Het echte gevaar is niet dat computers beginnen te denken als mannen, maar dat mannen beginnen te denken als computers. Wanneer er geen optie, kan er geen keuze! ![]() Mijn Systeem: Enkele andere liefhebber!
|
|
| |||
| |||
| Wel vermoeden de seconden niet HD, als zijn niet in de titel en de meeste merken willen opscheppen over het - eenvoudig de eerste, puur voor zijn HiDef. Deze dagen je vrij daft te gaan en koop een niet HD monitor, tenzij je natuurlijk een zeer goede reden.
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| De V2400W hogere res en beeldkwaliteit.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ah, ik ben niet vertrouwd zijn met hen, maar met dat nieuwe info is het een moeilijke gesprek en enige dat je kunt echt jezelf. Het hangt ervan af wat je wilt van dat, als u wilt dat HD dan natuurlijk kiezen voor de HD een .. Trouble is als je een SD een it's not going to lang .. Een paar jaar en dat je als vanzelf je hele film verzameling is op Betamax
__________________ "Waarom hebben ze [PS3 Slim] stok met de UFO-landing op een rechthoek look" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Waar heb je het over? Beide monitoren zijn duidelijk "HD" als ze allebei aan of groter is dan 1920x1080, dit is geverifieerd door willen tien seconden op Google. Eerlijk gezegd begrijp ik niet waarom mensen de moeite geven iemand aankoop input als ze niet weten wat de fundamentele spec van het ding de persoon te kopen, vooral als daarbij wordt zo weinig inspanning.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| Sorry, ik verondersteld was het niet omdat het OP had geschreven Full HD en alles na de eerste en de tweede niet .. Ik dacht dat was de reden waarom (s) had hij de verwarring in de eerste plaats (hogere kwaliteit versus high definition) In het licht van deze beide HD en mijn nu googled resultaten, zou ik zeggen ga voor de tweede, de V2400W
|
| |||
| |||
| goed .. bedankt voor alle reacties jongens. I really appreciate it. Plus mijn excuses niet aan te zetten de details. Ik kopieer gewoon geplakt de titels van websites. (Vandaar de verwarring van de HD en niet HD). Ik persoonlijk graag de BenQ V2400W 24 "beter ... alle specs kijken gr8 ... behalve ik ben niet zo zeker over de contrast ratio en het dynamische contrast ratio (i dont weet precies wat ze zeggen .. lol). ... BenQ V2400W 24" Contrast Ratio: 1000:1 Dynamic Contrast Ratio: 10000:1BenQ E2400HD 24 " Contrast Ratio: 1000:1 Dynamic Contrast Ratio: 4000:1 |
|
| |||
| |||
| Contrast ratio's en dergelijke betekent niets en "dynamisch contrast" is een truc die je zal uitschakelen in de eerste vijf seconden van het gebruik van de monitor.
__________________ "Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " |
|
| |||
| |||
| Niet waar, contrast ratio is daadwerkelijk het verschil tussen de felle kleuren en donkere schaduwrijke gebieden in een bepaald frame. Hoe hoger deze is, hoe meer realistisch en aangenaam de afbeelding is. Je kunt duidelijk zien dat als je naar een winkel en een 1000:1 vergelijken met een 300:1 Citaat:
![]() Dynamiek gewoon een echt heel brood-instelling dat maakt alles een beetje raar en te-kleurige om waar te zijn, het is moeilijk te beschrijven, maar als je film het in-en uitschakelen zie je wat ik bedoel.
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Monitor oplicht en de computer opstart, maar de monitor niet wordt weergegeven wat | Mida | Algemeen Hardware Chat | 1 | De 9 juni 2009 15:05 |
| Benq E2200HD of Acer X233H? | katana | Grafische Kaarten & Monitors | 6 | 30 apr 2009 00:22 |
| Klonen een 3de monitor Dual monitor kaart | Desertfish | Grafische Kaarten & Monitors | 7 | 31 mrt 2008 12:43 |
| BenQ Webcam Drivers | admwd | Multimedia & Codecs | 7 | 10 dec 2007 09:31 |
| Monitor - Interesse voor de aankoop van een groot scherm volgen ... | Snake | Algemeen Hardware Chat | 8 | 26e Sep 2006 10:59 |
| Thread Tools | |
| |