![]() |
|
| |||
| |||
| hej stötarna kanna fullständig hjälpa mig att besluta om vilken kommer att bli mitt framtida övervaka? BenQ E2400HD 24 "Widescreen Full HD LCD-bildskärm eller BenQ V2400W 24 "GTG LCD-bildskärm |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Länkar till 2? Men jag skulle säga 1:a
www.Trade4Free.ie Den verkliga faran är inte att datorerna börjar tänka som män, men att män kommer att börja tänka som datorer. När det inte finns något alternativ, det kan finnas något annat val! ![]() Mitt System: Några andra älskare!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tja förutsätta sekunderna inte HD, som inte i titeln, och de flesta märken vilja skryta om det - lätt den första, enbart för att HiDef. Dessa dagar skulle du vara ganska dumt att gå och köpa en HD-skärm, om inte självklart att du hade mycket goda skäl.
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Den V2400W högre upplösning och bildkvalitet.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Ah, jag är inte bekant med dem, men med den nya info det är ett tufft samtal och bara en som du verkligen kan göra själv. Det beror på vad du vill på det, om du vill att HD då givetvis välja HD en .. Problemet är om du köper en SD ett det inte kommer att vara länge .. För några år och det ska vara som att säga du hela filmen samlingen på betamax
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| Vad snackar du om? Båda dessa monitorer är helt klart "HD" som de båda uppfylla minst 1920x1080, detta kontrolleras genom en vilja tio sekunder på Google. Ärligt talat förstår jag inte varför folk bryr ge någon köpa insatsvaror när de inte känner till grundläggande spec i sak personens köp, speciellt när de tar så lite ansträngning.
__________________ "Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " |
|
| |||
| |||
| Förlåt, jag bara antog att det var inte för att det operativa programmet hade skrivit Full HD och allt efter det första och inte den andra .. Jag trodde det var därför (s) att han hade den förvirring som i första hand (högre kvalitet jämfört med hög upplösning) Mot bakgrund av dessa båda HD och min nu googled resultat, jag skulle säga gå för andra, det V2400W
__________________ "Varför har de [PS3 Slim] käpp med UFO landar på en rektangel look" --- NILAY Patel, Engadget Ep. 160 |
|
| |||
| |||
| bra .. tack för alla svar grabbar. Jag uppskattar verkligen det. Plus min ursäkt att inte sätta upp detaljerna. Jag kopia inklistrade titlar från hemsidor. (Därav förvirringen i HD och icke HD). Jag personligen vilja att BenQ V2400W 24 "bättre ... alla specs titta gr8 ... utom jag är inte alltför säker på kontrast och dynamisk kontrast (Jag vet inte exakt vad de menar antingen .. lol). ... BenQ V2400W 24" Contrast Ratio: 1000:1 Dynamisk kontrast: 10000:1BenQ E2400HD 24 " Contrast Ratio: 1000:1 Dynamic Contrast Ratio: 4000:1 |
|
| |||
| |||
| Kontrast nyckeltal och sådant betyder ingenting och "dynamisk kontrast" är ett knep som du kommer att stänga under de första fem sekunder för att använda bildskärmen.
__________________ "Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " |
|
| |||
| |||
| Inte sant, kontrast faktiskt skillnaden mellan ljusa färger och mörkare skuggiga områden inom en viss ram. Ju högre den är, desto mer realistisk och glädjande bilden. Du kan tydligt se detta om du går till en butik och jämföra en 1000:1 med en 300:1 Citat:
![]() Dynamics bara en egentligen ganska corny inställning som gör att allt ser lite konstigt och alltför färggranna för att vara sant, det är svårt att beskriva men om du stiletter det på samma sätt ser du vad jag menar.
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Monitor tänds och datorn startas upp men skärmen visar inte något | mida | General Hardware Chat | 1 | 9 juni 2009 15:05 |
| Benq E2200HD eller Acer X233H? | Katana | Grafikkort & Skärmar | 6 | 30 april 2009 00:22 |
| Kloning en 3:e kontrollera Dual övervaka kortet | Desertfish | Grafikkort & Skärmar | 7 | 31 mars 2008 12:43 |
| BenQ Webcam Drivrutiner | admwd | Multimedia & Codecs | 7 | 10 december 2007 09:31 |
| Monitor - intresserad av att köpa en bredbildsskärm övervaka ... | Snake | General Hardware Chat | 8 | 26 sep 2006 10:59 |
| Thread Tools | |
| |