mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

Monitor fordelt?

Reply

Thread Tools
Old 20. april 2008, 08:43
Donor-Gruppen

Default Monitor fordelt?

Tja, jeg Dual Screen min 22 "widescreen og min 17" lille ting.
Normalt min lille skærm er for fora og taler mens min store ene er til gaming naturligvis, men noget, der skete i går.

Jeg var bare spiller Trackmania og min lille skærm bare .. slukket, tænkte jeg ikke noget af det, og standsede den og forsøgt at løse det. Little gjorde jeg ved, at det har brudt (måske).

Så jeg bruge en AC adapter, der forbinder til strømkablet af mine store skærm og går til den lille (forbinder fra Big overvåge strømkabel til de små monitorer VGA-kabel.)

Sådan her ud: http://img.alibaba.com/photo/1169474...T_Products.jpg

Men England counter-del.

Så im ikke sikker på, om skærmen er gået eller kabel, er det værd at købe et nyt kabel og afprøvning af det? AC feltet bliver virkelig varm (når du trykker på det du cant hold det i 3 sekunder eller længere, eller du vil brænde din hånd)

Så nogen hjælp / kommentarer er velkomne.

Og som altid har en stor aften-Eltoc

Mit system: Liam's rig ..?

Processor (s):
E8200 45nm Core 2 Duo OC@4.8ghz Stabil
Bundkort:
GA-P31-DS3L 1066mhz 45nm FSB 1333
RAM Hukommelse:
4gig 1400mhz Dual kanal DDR3
Grafikkort (r):
8800 GTS 320mb
Lydkort:
Om bord
Harddisk (e):
250 GB standard
Optisk drev (r):
Sag / PSU:
850watt SLI klar, NZXT Xtreme RED LED
Køling:
Asus Square Evo
Network / Internet:
20MB Virgin medier (Virgin FTL)
Monitor (s):
22 "HD Widescreen. 17" Proview
Operating System (s):
Windows XP Pro SP2
Old 22 april 2008, 06:56
Donor-Gruppen

Default Monitor fordelt?

Helt sikkert værd at prøve et andet kabel. Se om du kan låne en fra en person. Når du overveje omkostningerne ved at prøve et nyt kabel og køber en ny skærm ... egentlig ikke det værd, især hvis det kun var et defekt kabel

Der måske bare for meget belastning på adapter, hvorfor ikke købe en anden magt føre til mindre overvåge og sætte det ind på en særskilt sokkel?
Old 25 april 2008, 05:57
Donor-Gruppen

Default Monitor fordelt?

Problemet er der, Skærmen er kun en lille 17 "proview og den eneste måde at få et strømkabel i er der til at ordne det til VGA (lille slot på VGA-kabel til at sætte det i)

Så syg bare nødt til at købe et nyt kabel, der vil passe ind i mit vigtigste monitorer strømkabel.

Takket syge får en anden
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Hjælpeløse pige med knækkede HD. Hjælp! Adyec Drives & flytbare medier 21 20 februar 2008 16:02
Comp Broken? chilloutcolin CPU, bundkort og RAM 7 9 februar 2008 20:11
Laptop fordelt? chubbles Laptops, Mobiles & PDA'er 5 25 november 2007 15:17
Broken AC Adapter rubbersoul Laptops, Mobiles & PDA'er 3 31 oktober 2007 05:56
Citat Feature - Broken Hybr! D Fællesskabet News & Chat 4 11. sep 2006 07:59
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.