vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Graphics Cards & Näytöt

Register

Monitor rikki?

Reply

Thread Tools
Old 20 huhtikuu 2008, 08:43
Rahoittajien ryhmän

Default Monitor rikki?

No, kahden näytön minun 22 "laajakuva ja minun 17" pikku juttu.
Yleensä pikku ruutu on foorumeilla ja puhuvat samalla minun iso on pelaamiseen ofcourse, mutta jotain tapahtui eilen.

Olin juuri pelissä Trackmania ja pikku näyttö vain .. pois päältä, en ajatellut mitään, ja keskeytetty sen ja yrittänyt korjata sen. Eivät Tiedän, että se on hajonnut (ehkä).

En siis käytä verkkolaitetta, joka yhdistää sen virtajohto minun iso näyttö ja menee pikkuisen (yhdistää Big virrankulutus kaapelin pieni monitorit VGA-kaapelilla.)

Voit tehdä tämän seuraavasti: http://img.alibaba.com/photo/1169474...T_Products.jpg

Mutta Englannissa vasta-osa.

Niin im ole varma, onko näyttö on lähtenyt tai kaapeli, Kannattaako ostaa uusi kaapeli-ja testaus on? AC laatikko saa todella kuuma (kun kosketa sitä te erikoiskieli pidä sitä 3 sekunnin ajan tai voit polttaa kätesi)

Joten apua / kommentit ovat tervetulleita.

Ja kuten aina, on suuri ilta-Eltoc

My System: Liam n rig ..?

Processor (s):
E8200 45nm Core 2 Duo OC@4.8ghz Stabiili
Emolevy:
GA-P31-DS3L 1066mhz 45nm FSB 1333
RAM-muisti:
4gig 1400mhz Dual kanava DDR3
Graphics Card (s):
8800 GTS 320mb
Äänikortti:
On-board
Kiintolevy (t):
250 Gt: n standardi
Optinen asema (t):
Asia / PSU:
850watt SLI valmis, NZXT Xtreme RED LED
Jäähdytys:
Asus Square Evo
Network / Internet:
20MB Virgin media (Virgin FTL)
Monitor (t):
22 "HD Widescreen. 17" Proview
Operating System (s):
Windows XP Pro Sp2
Old 22 huhtikuu 2008, 06:56
Rahoittajien ryhmän

Default Monitor rikki?

Ehdottomasti kannattaa yrittää toista kaapelia. Voitko lainata yhden henkilön. Kun otetaan huomioon kustannukset yrittää uuden kaapelin ja ostaa uusi näyttö ... ei todella sen arvoista, varsinkin jos se oli vain viallisen kaapelin

Voi olla vain paljon kuormitus sovittimen, miksi ei osta toinen virtajohto pienempien seurata ja liitä se erilliseen pistorasiaan?
Old 25 huhtikuu 2008, 05:57
Rahoittajien ryhmän

Default Monitor rikki?

Ongelmana on, näyttö on pieni 17 "Proview ja ainoa tapa saada virtakaapeli on vahvistaa se VGA (pieni lovi VGA-kaapelin laita se)

Niin huonosti on vain ostaa uusi kaapeli, joka sopii minulle tärkein valvoo virtajohto.

Kiitos sairas saat toisen
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Avuton tyttö rikki HD. Apu! Adyec Drives & Removable Media 21 20th Feb 2008 16:02
Pakoll Broken? chilloutcolin CPUs, Emolevyt & RAM 7 9th Feb 2008 20:11
Kannettava tietokone rikki? chubbles Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 5 25. marraskuu 2007 15:17
Broken AC Adapter rubbersoul Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet 3 31. lokakuu 2007 05:56
Lainaus Feature - Broken Hybr! D Yhteisön News & Chat 4 11. Sep 2006 07:59
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.