![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| No, kahden näytön minun 22 "laajakuva ja minun 17" pikku juttu.
Yleensä pikku ruutu on foorumeilla ja puhuvat samalla minun iso on pelaamiseen ofcourse, mutta jotain tapahtui eilen. Olin juuri pelissä Trackmania ja pikku näyttö vain .. pois päältä, en ajatellut mitään, ja keskeytetty sen ja yrittänyt korjata sen. Eivät Tiedän, että se on hajonnut (ehkä). En siis käytä verkkolaitetta, joka yhdistää sen virtajohto minun iso näyttö ja menee pikkuisen (yhdistää Big virrankulutus kaapelin pieni monitorit VGA-kaapelilla.) Voit tehdä tämän seuraavasti: http://img.alibaba.com/photo/1169474...T_Products.jpg Mutta Englannissa vasta-osa. Niin im ole varma, onko näyttö on lähtenyt tai kaapeli, Kannattaako ostaa uusi kaapeli-ja testaus on? AC laatikko saa todella kuuma (kun kosketa sitä te erikoiskieli pidä sitä 3 sekunnin ajan tai voit polttaa kätesi) Joten apua / kommentit ovat tervetulleita. Ja kuten aina, on suuri ilta-Eltoc My System: Liam n rig ..?
|
|
| |||
| |||
| Ehdottomasti kannattaa yrittää toista kaapelia. Voitko lainata yhden henkilön. Kun otetaan huomioon kustannukset yrittää uuden kaapelin ja ostaa uusi näyttö ... ei todella sen arvoista, varsinkin jos se oli vain viallisen kaapelin Voi olla vain paljon kuormitus sovittimen, miksi ei osta toinen virtajohto pienempien seurata ja liitä se erilliseen pistorasiaan?
__________________ Viime yönä I Lay sängyssä HAKU ylös tähdet taivaalla ja ajattelin itsekseni, jossa helkutti on yläraja. ![]() |
|
| |||
| |||
| Ongelmana on, näyttö on pieni 17 "Proview ja ainoa tapa saada virtakaapeli on vahvistaa se VGA (pieni lovi VGA-kaapelin laita se) Niin huonosti on vain ostaa uusi kaapeli, joka sopii minulle tärkein valvoo virtajohto. Kiitos sairas saat toisen |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Avuton tyttö rikki HD. Apu! | Adyec | Drives & Removable Media | 21 | 20th Feb 2008 16:02 |
| Pakoll Broken? | chilloutcolin | CPUs, Emolevyt & RAM | 7 | 9th Feb 2008 20:11 |
| Kannettava tietokone rikki? | chubbles | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 5 | 25. marraskuu 2007 15:17 |
| Broken AC Adapter | rubbersoul | Kannettavien tietokoneiden, matkapuhelinten ja PDA-laitteet | 3 | 31. lokakuu 2007 05:56 |
| Lainaus Feature - Broken | Hybr! D | Yhteisön News & Chat | 4 | 11. Sep 2006 07:59 |
| Thread Tools | |
| |