![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Nou, ik dual screen mijn 22 "breedbeeld en mijn 17" klein ding.
Meestal mijn kleine scherm is voor forums en praten terwijl mijn groot is voor games natuurlijk, maar wat gebeurde er gisteren. Ik was gewoon spelen Trackmania en mijn kleine scherm gewoon .. uitgeschakeld, ik dacht dat er niets van en onderbroken en probeerde het te repareren. Weinig heb ik het weet heeft gebroken (misschien). Dus gebruik ik een AC-adapter die verbinding maakt met de stroomkabel van mijn grote scherm en gaat naar de kleine (verbinding van grote monitor netsnoer aan op de kleine monitoren VGA-kabel.) Zoals: http://img.alibaba.com/photo/1169474...T_Products.jpg Maar Engeland counter-part. Dus im niet zeker weet of de monitor is gegaan of de kabel, Is het de moeite waard de aanschaf van een nieuwe kabel en testen? De AC vak krijgt echt warm (als je het aanraakt u cant houd gedurende 3 seconden of langer of u uw hand brandt) Dus elke hulp / opmerkingen zijn welkom. En zoals altijd, een grote avond-Eltoc Mijn Systeem: Liam's tuig ..?
|
|
| |||
| |||
| Zeker de moeite waard te proberen een andere kabel. Kijk of u kunt lenen van een iemand. Wanneer u de kosten van te proberen een nieuwe kabel en het kopen van een nieuw scherm ... niet echt de moeite waard, vooral als het was gewoon een defecte kabel Er gewoon te veel belasting op de adapter, waarom dan niet kopen van een tweede macht leiden voor de kleinere monitor en sluit het aan bij een afzonderlijke aansluiting?
__________________ Gisteravond lag ik in bed looking up op de sterren aan de hemel en ik dacht bij mezelf, waar de heck is het maximum. ![]() |
|
| |||
| |||
| Het probleem is er, de monitor is slechts een kleine 17 "proview en de enige manier om een stroomkabel er is vast te stellen aan de VGA (kleine sleuf op de VGA-kabel aan op het in) Zo ziek hoeft alleen voor de aanschaf van een nieuwe kabel die passen in mijn belangrijkste monitoren stroomkabel. Dankzij zieken krijgen een andere |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hulpeloos meisje met gebroken HD. Help! | Adyec | Drives & Removable Media | 21 | 20 feb 2008 16:02 |
| Comp Kapot? | chilloutcolin | CPUs, Moederborden & RAM | 7 | 9 Feb 2008 20:11 |
| Laptop kapot? | chubbles | Laptops, Mobiles & PDA's | 5 | 25 nov 2007 15:17 |
| Gebroken AC Adapter | rubbersoul | Laptops, Mobiles & PDA's | 3 | 31 okt 2007 05:56 |
| Quote Feature - Gebroken | Hybr! D | Gemeenschap Nieuws & Chat | 4 | 11 Sep 2006 07:59 |
| Thread Tools | |
| |