![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vel, jeg dual skjermen min 22 "widescreen og min 17" liten ting.
Vanligvis min lille skjermen er på fora og snakker, mens min store ene er for spill ofcourse men noe skjedde i går. Jeg var bare spille Trackmania og min lille skjermen akkurat .. slått av, tenkte jeg ikke noe av det og stoppet den, og prøvde å fikse det. Little gjorde jeg vet at det har brutt (kanskje). Så jeg bruker en AC-adapter som kobles til strømkabelen min store skjermen og går til den lille (kobles fra Big overvåke strømkabelen til den lille skjermer VGA-kabel.) Slik: http://img.alibaba.com/photo/1169474...T_Products.jpg Men england counter-delen. Så im ikke sikker på om skjermen er borte eller kabel, er det verdt å kjøpe en ny kabel og teste den? AC boksen blir veldig varm (når du trykker på det du skrånende hold den i 3 sekunder eller lenger, eller du vil brenne hånden) Så hjelp / kommentarer er velkomne. Og som alltid, ha en fortreffelig aften-Eltoc Min System: Liam's riggen ..?
|
|
| |||
| |||
| Definitivt verdt å prøve en annen kabel. Se om du kan låne en fra noen. Når du vurderer kostnadene for å prøve en ny kabel og kjøpe en ny skjerm ... egentlig ikke verdt det, spesielt hvis det bare var en feil kabel Det kanskje like mye belastning på kortet, hvorfor ikke kjøpe en ekstra kraft føre til mindre skjerm og koble den til en egen socket?
__________________ Sist natt jeg lå i sengen og se opp på stjernene på himmelen og jeg tenkte til meg selv, hvor pokker er taket. ![]() |
|
| |||
| |||
| Problemet er det, skjermen er bare en liten 17 "proview og den eneste måten å få en strømkabel i det å løse det til VGA (lille sporet på VGA-kabel til å sette den i) Så dårlig bare å kjøpe en ny kabel som passer inn i min viktigste skjermer strømkabelen. Takk ill få en annen |