![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Tja, jag dubbla skärmar min 22 "widescreen och min 17" liten sak.
Vanligtvis min lilla skärmen är för forum och pratar medan min big one är för spel ofcourse men något hände i går. Jag var bara spela Trackmania och min lilla skärmen bara .. avstängd, tänkte jag ingenting av det och pausade den och försökte rätta till det. Föga anade jag att det gått sönder (kanske). Så jag använder en AC-adapter som ansluts till elkabeln av mina stora skärmen och går till den lille (ansluter från Big övervaka strömkabeln till små skärmar VGA-kabel.) Så här: http://img.alibaba.com/photo/1169474...T_Products.jpg Men England counter-delen. Så im inte säker på att bildskärmen har gått eller kabel, är det värt att köpa en ny kabel och testa den? AC-box blir riktigt varmt (vid beröring you cant hålla det i 3 sekunder eller längre eller så kommer du bränna din hand) Så någon hjälp / kommentarer är välkomna. Och som alltid, har en bra kväll-Eltoc Mitt System: Liam's provanordning ..?
|
|
| |||
| |||
| Definitivt värt att pröva en annan kabel. Se om du kan låna en från någon. När man tänker på kostnaden för att prova en ny kabel och köpa en ny skärm ... inte riktigt värt det, speciellt om det bara var en trasig kabel Det kanske bara för mycket belastning på adaptern, varför inte köpa en andra makt leda till mindre övervaka och ansluter den till en separat uttag?
__________________ I går kväll Jag låg i sängen och titta upp på stjärnorna på himlen och jag tänkte för mig själv där i helsike är det taket. ![]() |
|
| |||
| |||
| Problemet finns, är skärmen bara en liten 17 "Proview och det enda sättet att få en strömkabel på det är att fastställa den till VGA (lilla skåran på VGA-kabeln för att lägga den i) Så dåligt bara måste köpa en ny kabel som passar in i min stora monitorer strömkabel. Tack bli sjuk annan |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hjälplös flicka med brutet HD. Hjälp! | Adyec | Drives & Removable Media | 21 | 20 februari 2008 16:02 |
| Oblig trasigt? | chilloutcolin | Processorer, moderkort & RAM | 7 | 9 februari 2008 20:11 |
| Bärbar dator trasig? | chubbles | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 5 | 25 november 2007 15:17 |
| Trasig AC-adapter | rubbersoul | Bärbara datorer, Mobiler & handdatorer | 3 | 31 oktober 2007 05:56 |
| Citat Feature - Broken | Hybr! D | Gemenskapen Nyheter & Chat | 4 | 11 sep 2006 07:59 |
| Thread Tools | |
| |