mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

En skærm til Craiig =)

Reply

Thread Tools
Old 30. april 2008, 09:26
Medlem Gruppen

Default En skærm til Craiig =)

Tja, som i min anden post jeg har brug for en ny skærm som dette har kun VAG-forbindelse

så fancy hjælpe mig finde en ny skærm? Jeg ved intet om skærme så im hopeing til at plukke nogle hjerner fra denne tråd, for at udvide min viden xD

guide linjer:
Jeg gerne ville have det wide screen
Jeg vil gerne have den størrelse at være omkring 20 til 22
Jeg dought Jeg vil bruge mere end £ 350, så den billigere, jo bedre (Y)
Jeg vil meget gerne somthing bedre end VAG-forbindelse, hehe!

Thanks a lot!
og alle oplysninger er en stor hjælp!

Craiig / /
Old 30. april 2008, 09:36
Donor-Gruppen

hmm, ja, hvad tror du skal bruge den til? er det til gaming? Og hvad gfx kort har du fundet? Dette vil bidrage til conector påkrævet. Også, vil du have en HD-skærm? Når jeg kender disse, jeg vil have et kig til nogle skærme.

Mit system: Første OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Bundkort:
Gigabyte GA-35.-DS3L
RAM Hukommelse:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Grafikkort (r):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (e):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk drev (r):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Sag / PSU:
Corsair VX450
Køling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
om bord / angiveligt 10Meg jomfrupulp kabel
Monitor (s):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 30. april 2008, 10:08
Medlem Gruppen

ok godt, tak for svaret!
gaming yeah = P
Jeg hav en 7600GS atm = (se på et 9600GT eller 8800GT og måske SLI dem
Hvad er fordelen ved HD? og Hvad er alternativet til HD?
Old 30. april 2008, 10:12
Donor-Gruppen

også den fordel, at HD er højere opløsning, det alternative er den normale ikke-HD, men problemet er, at prisen er ret høj for HD skærme fra hvad jeg husker, og så vil du blive ønsker et DVI-stik til skærmen for disse kort, dine tanker om, jeg er ikke sikker på, om de 7600GS har en DVI, men jeg formoder, det er så mit kort virker, og at ældre. Jeg vil gerne have et lille kig ind skærme for dig.
Old 30. april 2008, 10:17
Donor-Gruppen

fra et hurtigt kig, synes det som om, du kan faktisk være i stand til at få en 24 "skærm til den pris, du sagde i det første indlæg, men det vil være et af de billigere, så prøv at se som monitorer på nedenstående links og læs Anmeldelser om dem og se om der er noget du har lyst til, hvis i tvivl om noget, eller vil have en anden mening efter den tilbage her, og jeg er sikker på, at nogen vil give dig en mening om dem.

http://www.dabs.com/productlist.aspx...lectedId=11109
http://www.overclockers.co.uk/produc...d=17&subid=510
http://www.overclockers.co.uk/produc...d=17&subid=949
Old 30. april 2008, 10:26
Medlem Gruppen

tak for den hurtige respons!
yeah min 7600 Gs har DVI-stik, der faktisk har 2 og jeg HAV en adapter gør det VAG lmao
ser ud som jeg føler, de 22 "mere end de andre ... 24 for de ekstra 2 tommer forekommer en høj pris at betale
så fra dit link (dette) Hvad skal jeg være på udkig efter? som i "1000:1 Contrast Ratio" Hvad betyder det ^ ^ (fortalte ui kender intet = P)
Dette tager mit øje Asus

takket craiig / /
Old 30. april 2008, 10:36
Donor-Gruppen

ok, hvilket jeg burde have sagt tidligere, men det er "VGA ingen VAG" bare så du ved, Og for kontrastforhold det sikkert forklares bedre her end jeg kan forklare det, og som for andre ting at se på, er betragtningsvinkel (vinklen fra vinkelret du kan se skærmen fra), reaktionstid (den tid det tager for skærmen til at vise det billede, det er fortalt til display) de er de vigtigste ting, men se på de anmeldelser, og jeg vil kun hente en, hvis jeg så en gennemgang de sagde det var godt (nogle skærme er baddly gjort og ikke hurtigt eller har mange døde pixels (pixels, som altid er tændt eller slukket, forårsager en sorte pletter på skærmen, eller en hvid spot på skærmen)
Old 30. april 2008, 10:45
Medlem Gruppen

hehe typo Jeg vidste det virkelig (Cheers)
yeah Jeg plejer at kunne se skærmen fra gerne næsten enhver vinkel, ikke alt for generet på gerne 160 grader du = P

Er der nogen, en har nogen kommentarer til Asus ^ ^
cheers for hjælp!
Old 30. april 2008, 12:05
Donor-Gruppen

Fra ser af specs det ser ud ganske god, og min bror er meget tilfreds med hans Asus bærbar computer, så jeg tror ikke, at der er nogen problemer med det selskab, men som for de kontrollere det selv, måske forsøge at se på et par reviews , kan du prøve at søge via Google, eller ved hjælp af links i nyhederne stillinger til hardware reviews og søge disse websteder, se, hvad de synes om dem.
Old 30. april 2008, 14:06
Medlem Gruppen

ok, wil gøre;) nice en. god info x) Tak igen
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Looking for bedre overvågning xZoDiACx Grafikkort & Monitors 3 5 juli 2009 14:32
Monitor lyser op og computeren starter op, men skærmen viser ikke noget mida General Hardware Chat 1 9 juni 2009 15:05
Klone et 3. kontrollere Dual overvåge kortet Desertfish Grafikkort & Monitors 7 31 marts 2008 12:43
LCD-skærm - Din nuværende skærm ... Computer Spec General Hardware Chat 5 6. okt 2006 01:33
Monitor - interesseret i at købe en wide screen-skærm ... Slange General Hardware Chat 8 26. sep 2006 10:59
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.