vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Graphics Cards & Näytöt

Register

A Monitor for Craiig =)

Reply

Thread Tools
Old 30 huhtikuu 2008, 09:26
Jäsen

Default A Monitor for Craiig =)

No, kuten minun muita post i tarvitse uutta näyttölaitetta, koska tämä on vain VAG-yhteys

niin fancy auttaa minua löytämään uuden seurata? En tiedä mitään siitä seuraa niin im hopeing poimia joitakin aivot tämän säikeen laajentaa minun tietääkseni xD

opas linjat:
Haluaisin sen olevan laajakuvamuoto
Haluaisin, että koko on noin 20-22
I dought i viettää yli £ 350, joten halvempi, sen parempi (Y)
Haluaisin todella somthing parempi kuin VAG-yhteys, hehe!

kiitos paljon!
ja kaikki tieto on suurta apua!

Craiig / /
Old 30 huhtikuu 2008, 09:36
Rahoittajien ryhmän

hmm, no, mitä tarvitsemme sitä? se peli? Ja mitä gfx kortti sinulla on? tämä auttaa varten conector tarvita. Myös, haluatteko HD-näyttö? Kun tiedän, että nämä, minun on etsittävä joitakin näyttöjä.

My System: Ensinnäkin OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Emolevy:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM-muisti:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Äänikortti:
aluksella
Kiintolevy (t):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optinen asema (t):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Asia / PSU:
Corsair VX450
Jäähdytys:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
aluksella / oletettavasti 10Meg neitsyt kaapeli
Monitor (t):
Viewsonic VX922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 30 huhtikuu 2008, 10:08
Jäsen

ok hyvin, kiitos vastauksesta!
pelaamista joo = P
i hav yksi 7600GS atm = (tarkastella hieman 9600GT tai 8800GT ja ehkä SLI niitä
whats etuna HD? ja whats vaihtoehto HD?
Old 30 huhtikuu 2008, 10:12
Rahoittajien ryhmän

myös se etu, että HD on suurempi tarkkuus, vaihtoehto on normaali ei-HD, mutta ongelma on, hinta on melko korkea HD näyttöjä siitä, mitä muistan, ja niin te haluaa DVI-liitäntä, että näyttö nämä kortit sinun ajatella, en ole varma, jos 7600GS on DVI, mutta oletan, että se on kuin minun kortti ei, ja se on vanhempi. Otan hieman tutkimaan valvoo sinua.
Old 30 huhtikuu 2008, 10:17
Rahoittajien ryhmän

alk. vilkaista, tuntuu siltä, että saatat itse voi saada 24 "näytöllä hinta sanoitte ensimmäisellä sijalla, mutta se tulee olemaan yksi halvempaa kuin, kokeile HAKU kuin valvoo alla olevia linkkejä ja lue arvioita ja katso, onko haluat, jos epävarma mistä tahansa, tai halua toista mieltä lähettää sen takaisin tänne, ja olen varma, että joku antaa sinulle niistä lausunto.

http://www.dabs.com/productlist.aspx...lectedId=11109
http://www.overclockers.co.uk/produc...d=17&subid=510
http://www.overclockers.co.uk/produc...d=17&subid=949
Old 30 huhtikuu 2008, 10:26
Jäsen

kiitos nopea Respons!
joo minun 7600 GS on DVI-liitin, itse asiassa se on 2 ja i hav adapteri joten se VAG lmao
näyttää mielestäni 22 "enemmän kuin muut ... 24 ylimääräistä 2 tuuman näyttää korkea hinta
niin linkki (tämä) Mitä minun pitäisi etsiä? kuten "1000:1 Kontrastisuhde" Mitä tämä tarkoittaa ^ ^ (kertonut ui tiedä mitään = P)
Tämä vie minun silmään Asus

kiitos craiig / /
Old 30 huhtikuu 2008, 10:36
Rahoittajien ryhmän

ok, mitä minun olisi pitänyt sanoa aiemmin, mutta se on "VGA ei VAG" niin tiedät Ja että kontrastisuhde on luultavasti selittyy paremmin tässä kuin voin selittää sen, ja muut asiat tarkastella on katselukulma (kuvakulma alkaen kohtisuorassa näet näyttö siitä), vasteaika (aika, joka tarvitaan monitori näyttää kuvan on kertonut, että näyttö) ne ovat tärkeimpiä asioita, mutta tarkastelemme arvostelut, ja haluan vain valita yksi, jos näin tarkistaa ne sanoi, että se oli hyvä (joitakin näyttöjä baddly tehty ja ei nopeasti tai on monta kuollutta pikseliä (kuvapistettä, jotka ovat aina päällä tai pois päältä, aiheuttaa musta paikalla ruudulla tai valkoinen paikalla ruudulla)
Old 30 huhtikuu 2008, 10:45
Jäsen

hehe typo Tiesin sen todella (Cheers)
joo i tapana voi nähdä näytöt kuten lähes mikä tahansa kulmassa, ei liian vaivautunut klo kuten 160 astetta sinä = P

ei missään ole mitään huomautuksia Asus ^ ^
cheers on apua!
Old 30 huhtikuu 2008, 12:05
Rahoittajien ryhmän

Siitä näyttää, että tiedot se näyttää melko hyvältä, ja veljeni on erittäin tyytyväinen hänen asus kannettava tietokone joten en usko, että on mitään ongelmia yhtiön kanssa, mutta kuten myös valvomaan sitä itse, ehkä yrittää tarkastella muutaman arviot Kokeile hakua Googlen kautta, tai käyttämällä linkit uutiset virkaa laitteistotunnistukseen arviot ja hakemisen ne sivustot, mitä he ajattelevat niistä.
Old 30 huhtikuu 2008, 14:06
Jäsen

ok, wil tehdä;) nice yksi. hyvä info x) kiitos jälleen
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Etsitkö seurata paremmin xZoDiACx Graphics Cards & Näytöt 3 5. Jul 2009 14:32
Monitor syttyy ja tietokone käynnistyy, mutta näytön ei näy mitään mida Rautatavaran Chat 1 9th Jun 2009 15:05
Kloonaus 3rd valvomaan Dual seurata kortin Desertfish Graphics Cards & Näytöt 7 31. Maaliskuu 2008 12:43
LCD-näyttö - Nykyinen seurata ... Tietokone eä Rautatavaran Chat 5 6. lokakuu 2006 01:33
Monitor - Asianomaisille ostaa laajakuvamuoto seurata ... Snake Rautatavaran Chat 8 26. Sep 2006 10:59
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.