![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| No, kuten minun muita post i tarvitse uutta näyttölaitetta, koska tämä on vain VAG-yhteys niin fancy auttaa minua löytämään uuden seurata? En tiedä mitään siitä seuraa niin im hopeing poimia joitakin aivot tämän säikeen laajentaa minun tietääkseni xD opas linjat: Haluaisin sen olevan laajakuvamuoto Haluaisin, että koko on noin 20-22 I dought i viettää yli £ 350, joten halvempi, sen parempi (Y) Haluaisin todella somthing parempi kuin VAG-yhteys, hehe! kiitos paljon! ja kaikki tieto on suurta apua! Craiig / / |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hmm, no, mitä tarvitsemme sitä? se peli? Ja mitä gfx kortti sinulla on? tämä auttaa varten conector tarvita. Myös, haluatteko HD-näyttö? Kun tiedän, että nämä, minun on etsittävä joitakin näyttöjä.
| |||
| |||
| ok hyvin, kiitos vastauksesta! pelaamista joo = P i hav yksi 7600GS atm = (tarkastella hieman 9600GT tai 8800GT ja ehkä SLI niitä whats etuna HD? ja whats vaihtoehto HD? |
|
| |||
| |||
| myös se etu, että HD on suurempi tarkkuus, vaihtoehto on normaali ei-HD, mutta ongelma on, hinta on melko korkea HD näyttöjä siitä, mitä muistan, ja niin te haluaa DVI-liitäntä, että näyttö nämä kortit sinun ajatella, en ole varma, jos 7600GS on DVI, mutta oletan, että se on kuin minun kortti ei, ja se on vanhempi. Otan hieman tutkimaan valvoo sinua. |
|
| |||
| |||
| alk. vilkaista, tuntuu siltä, että saatat itse voi saada 24 "näytöllä hinta sanoitte ensimmäisellä sijalla, mutta se tulee olemaan yksi halvempaa kuin, kokeile HAKU kuin valvoo alla olevia linkkejä ja lue arvioita ja katso, onko haluat, jos epävarma mistä tahansa, tai halua toista mieltä lähettää sen takaisin tänne, ja olen varma, että joku antaa sinulle niistä lausunto. http://www.dabs.com/productlist.aspx...lectedId=11109 http://www.overclockers.co.uk/produc...d=17&subid=510 http://www.overclockers.co.uk/produc...d=17&subid=949 |
|
| |||
| |||
| kiitos nopea Respons! joo minun 7600 GS on DVI-liitin, itse asiassa se on 2 ja i hav adapteri joten se VAG lmao näyttää mielestäni 22 "enemmän kuin muut ... 24 ylimääräistä 2 tuuman näyttää korkea hinta niin linkki (tämä) Mitä minun pitäisi etsiä? kuten "1000:1 Kontrastisuhde" Mitä tämä tarkoittaa ^ ^ (kertonut ui tiedä mitään = P) Tämä vie minun silmään Asus kiitos craiig / / |
|
| |||
| |||
| ok, mitä minun olisi pitänyt sanoa aiemmin, mutta se on "VGA ei VAG" niin tiedät Ja että kontrastisuhde on luultavasti selittyy paremmin tässä kuin voin selittää sen, ja muut asiat tarkastella on katselukulma (kuvakulma alkaen kohtisuorassa näet näyttö siitä), vasteaika (aika, joka tarvitaan monitori näyttää kuvan on kertonut, että näyttö) ne ovat tärkeimpiä asioita, mutta tarkastelemme arvostelut, ja haluan vain valita yksi, jos näin tarkistaa ne sanoi, että se oli hyvä (joitakin näyttöjä baddly tehty ja ei nopeasti tai on monta kuollutta pikseliä (kuvapistettä, jotka ovat aina päällä tai pois päältä, aiheuttaa musta paikalla ruudulla tai valkoinen paikalla ruudulla) |
|
| |||
| |||
| Siitä näyttää, että tiedot se näyttää melko hyvältä, ja veljeni on erittäin tyytyväinen hänen asus kannettava tietokone joten en usko, että on mitään ongelmia yhtiön kanssa, mutta kuten myös valvomaan sitä itse, ehkä yrittää tarkastella muutaman arviot Kokeile hakua Googlen kautta, tai käyttämällä linkit uutiset virkaa laitteistotunnistukseen arviot ja hakemisen ne sivustot, mitä he ajattelevat niistä. |
|
| |||
| |||
| ok, wil tehdä;) nice yksi. hyvä info x) kiitos jälleen |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Etsitkö seurata paremmin | xZoDiACx | Graphics Cards & Näytöt | 3 | 5. Jul 2009 14:32 |
| Monitor syttyy ja tietokone käynnistyy, mutta näytön ei näy mitään | mida | Rautatavaran Chat | 1 | 9th Jun 2009 15:05 |
| Kloonaus 3rd valvomaan Dual seurata kortin | Desertfish | Graphics Cards & Näytöt | 7 | 31. Maaliskuu 2008 12:43 |
| LCD-näyttö - Nykyinen seurata ... | Tietokone eä | Rautatavaran Chat | 5 | 6. lokakuu 2006 01:33 |
| Monitor - Asianomaisille ostaa laajakuvamuoto seurata ... | Snake | Rautatavaran Chat | 8 | 26. Sep 2006 10:59 |
| Thread Tools | |
| |