mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafische Kaarten & Monitors

Register

Een monitor voor Craiig =)

Reply

Thread Tools
Old 30 apr 2008, 09:26
Lid Fractie

Nou, als in mijn andere post ik een nieuwe monitor, aangezien dit een slechts VAG-verbinding

zo fancy me helpen zoeken naar een nieuwe monitor? Ik weet niets over monitoren zodat im hopeing kiezen sommige hersenen van deze draad om mijn kennis xD

gids lijnen:
Ik zou willen dat het hele scherm
Ik zou graag zien dat de grootte op ongeveer 20 tot 22
Ik dought Ik zal meer dan £ 350, dus hoe goedkoper, hoe beter (Y)
Ik zou heel graag iets beter dan VAG-verbinding, hehe!

thanks a lot!
en alle informatie is een geweldige hulp!

Craiig / /
Old 30 apr 2008, 09:36
Donor Groep

hmm, nou, wat heb je nodig voor? is het voor gaming? En wat gfx kaart heb je? dit zal helpen voor de conector vereist. Ook wil je een HD scherm? Zodra ik weet dat, ik zal eens kijken voor een aantal monitoren.

Mijn Systeem: Eerste OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Moederbord:
Gigabyte GA-P35-DS3L
RAM Geheugen:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Graphics Card (s):
Gainward ATI 3850
Sound Card:
aan boord
Hard Drive (s):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optische Drive (s):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Case / PSU:
Corsair VX450
Koeling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Netwerk / Internet:
aan boord / zogenaamd 10Meg maagd kabel
Monitor (s):
ViewSonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 30 apr 2008, 10:08
Lid Fractie

ok goed, bedankt voor het antwoord!
gaming ja = P
i hav een 7600GS atm = (kijken naar een 9600GT of 8800GT en misschien SLi hen
Wat is het voordeel van HD? en wat is het alternatief voor HD?
Old 30 apr 2008, 10:12
Donor Groep

ook het voordeel van HD is een hogere resolutie, het alternatief is de normale niet-HD, maar het probleem is, de prijs is vrij hoog voor HD-schermen van wat ik me herinner, en ja, u wil een DVI-aansluiting voor het scherm voor die kaarten je denken, ik ben niet zeker of de 7600GS heeft een DVI, maar ik neem het heeft mijn kaart doet, en dat is ouder. Ik neem een beetje kijken naar monitoren voor je.
Old 30 apr 2008, 10:17
Donor Groep

van een snelle blik, het lijkt alsof je daadwerkelijk in staat zijn om een 24 "scherm voor de prijs die u zei in het eerste bericht, maar het zal een van de goedkopere, probeer zoekt als de monitoren in de links hieronder en lees beoordelingen over hen en zien of er sprake is van u willen, zo onzeker over, of wilt u een ander advies na het terug hier, en ik weet zeker dat iemand geeft je een advies over hen.

http://www.dabs.com/productlist.aspx...lectedId=11109
http://www.overclockers.co.uk/produc...d=17&subid=510
http://www.overclockers.co.uk/produc...d=17&subid=949
Old 30 apr 2008, 10:26
Lid Fractie

bedankt voor de snelle respons!
yeah mijn 7600 Gs heeft DVI-connector, in werkelijkheid heeft 2 en i hav een adapter waardoor het VAG lmao
ziet er als ik voel de 22 "meer dan de anderen ... 24 van de extra 2 inch lijkt een hoge prijs te betalen
zodat uit uw link (dit) Wat moet ik op zoek zijn naar? zoals in "1000:1 Contrast Ratio" wat betekent dat ^ ^ (vertelde ui weet niets = P)
Dit duurt mijn oog Asus

dankzij craiig / /
Old 30 apr 2008, 10:36
Donor Groep

ok, iets wat ik moet hebben al eerder zei, maar het is "VGA geen VAG" zo weet je En de voor de contrast ratio is het waarschijnlijk beter verklaard hier dan ik kan uitleggen, en als voor andere dingen kijken is kijkhoek (de hoek van loodrecht ziet u het scherm uit), response tijd (tijd die nodig is voor de monitor om het beeld dat wordt verteld aan elkaar) zij zijn de belangrijkste dingen, maar kijken naar de reviews, en ik zou alleen uitkiezen als ik zag een recensie ze zei dat het goed (sommige monitoren baddly gemaakt en niet snel of hebben veel dode pixels (pixels die altijd in-of uitschakelen, veroorzaken een zwarte vlek op het scherm, of een witte plek op het scherm)
Old 30 apr 2008, 10:45
Lid Fractie

hehe typo Ik wist het echt (Cheers)
yeah i wont te kunnen zien dat het scherm uit als bijna elke hoek, niet al te lastig te graag 160 graden gij = P

doet een enkele opmerkingen over de Asus ^ ^
hoera voor de hulp!
Old 30 apr 2008, 12:05
Donor Groep

Van het uiterlijk van de specificaties lijkt het heel goed, en mijn broer is erg blij met zijn asus laptop dus ik denk niet dat er problemen zijn met de onderneming, maar als voor de monitor zelf, misschien proberen te kijken naar een paar reviews , probeer dan te zoeken via google, of met behulp van de links in het nieuws posten voor hardware reviews en zoeken die sites, zien wat ze denken van hen.
Old 30 apr 2008, 14:06
Lid Fractie

ok, wil doen;) nice one. goede info x) nogmaals bedankt
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.