![]() |
|
| |||
| |||
| Vel, som i mitt andre innlegg jeg trenger en ny skjerm som her, bare har VÅG forbindelse så fancy hjelpe meg å finne en ny skjerm? Jeg vet ingenting om skjermer så im hopeing å plukke noen hoder fra denne tråden å utvide min kunnskap xD guide linjer: Jeg vil at det skal være bred skjerm Jeg vil gjerne størrelsen å være rundt 20 til 22 Jeg dought Jeg vil bruke over £ 350, så jo billigere jo bedre (Y) Jeg vil gjerne somthing bedre enn VÅG tilkobling, hehe! Thanks a lot! og all informasjon er til stor hjelp! Craiig / / |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hmm, vel, det trenger du det for? er det for spilling? Og hva gfx kortet har du? Dette vil bidra til conector nødvendig. Dessuten vil du ha en HD-skjerm? Når jeg vet dette, vil jeg ta en titt på noen skjermer.
| |||
| |||
| ok vel, takk for svar! gaming yeah = P jeg hav en 7600GS ATM = (se på en 9600GT eller 8800GT og kanskje SLI dem Hva er fordelen med HD? og hva alternativet til HD? |
|
| |||
| |||
| godt utbytte av HD er høyere oppløsning, alternativt er det normalt ikke-HD, men problemet er at prisen er ganske høy for HD-skjermer fra hva jeg husker, og så blir du ønsker en DVI-kontakt for skjermen de kortene du tenker på, jeg er ikke sikker hvis 7600GS har en DVI, men jeg antar det har så kortet mitt, og som er eldre. Jeg tar en liten titt inn skjermer for deg. |
|
| |||
| |||
| fra en rask titt, det virker som at du kan faktisk være i stand til å få en 24 "skjerm til prisen du sa i første innlegg, men det vil bli en av de billigere seg, prøver ute som skjermer i linkene nedenfor og les vurderinger om dem og se om det er noen du liker, hvis usikker på noen, eller ønsker en annen oppfatning legge den tilbake hit, og jeg er sikker på at noen vil gi deg en mening om dem. http://www.dabs.com/productlist.aspx...lectedId=11109 http://www.overclockers.co.uk/produc...d=17&subid=510 http://www.overclockers.co.uk/produc...d=17&subid=949 |
|
| |||
| |||
| Takk for rask respons! yeah min 7600 GS har DVI-tilkobling, den har faktisk 2 og i hav en adapter som gjør det VÅG lmao ser ut som jeg føler at 22 "mer enn andre ... 24 for ekstra 2 tommers synes en høy pris å betale dette fra linken (dette) Hva bør jeg være på utkikk etter? som i "1000:1 Contrast Ratio" Hva betyr det ^ ^ (fortalt ui vet ingenting = P) Dette tar mitt øye Asus takket craiig / / |
|
| |||
| |||
| ok, noe jeg skulle ha sagt tidligere, men det er "VGA ingen VÅG" Bare så du vet Og for kontrastforhold det sannsynligvis forklares bedre her enn jeg kan forklare det, og som for andre ting å se på er visningsvinkel (vinkelen fra vinkelrett du kan se displayet fra), responstid (tiden det tar for skjermen for å vise bildet er det sagt å vise) de er de viktigste tingene, men se på kritikken, og jeg vil bare velge én hvis jeg så en vurdering de sa det var bra (noen skjermer er baddly laget og mislykkes raskt eller har mange døde bildepunkter (piksler som alltid er på eller av, forårsaker en sort flekk på skjermen, eller en hvit flekk på skjermen) |
|
| |||
| |||
| Fra ser av specs ser det ganske bra, og broren min er svært fornøyd med sin asus laptop så jeg tror ikke det er noen problemer med selskapet, men som for overvåke det selv, kanskje prøve å se på noen vurderinger Prøv å søke via Google, eller ved hjelp av koblingene i nyhetene innlegg maskinvare vurderinger og søke disse nettstedene, kan du se hva de synes om dem. |
|
| |||
| |||
| ok, vil gjøre;) fin en. god info x) takk igjen |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Looking for Better Monitor | xZoDiACx | Kabinetter & Skjermer | 3 | 5 juli 2009 14:32 |
| Monitor tennes og datamaskinen starter opp, men skjermen ikke viser noe | mida | General Hardware Chat | 1 | 9 juni 2009 15:05 |
| Kloning et 3. overvåke på dobbel skjerm kort | Desertfish | Kabinetter & Skjermer | 7 | 31 mars 2008 12:43 |
| LCD-skjerm - Din nåværende skjerm ... | Computer Spec | General Hardware Chat | 5 | 6 okt 2006 01:33 |
| Monitor - interessert i å kjøpe en widescreen-skjerm ... | Snake | General Hardware Chat | 8 | 26. sep 2006 10:59 |
| Thread Tools | |
| |