![]() |
|
| |||
| |||
| Tja, som i mitt andra inlägg jag behöver en ny bildskärm som denna endast har VAG-anslutning så lust att hjälpa mig hitta en ny bildskärm? Jag vet ingenting om skärmar så im hopeing att plocka några hjärnor från denna tråd för att bredda mina kunskaper xD guide rader: Jag vill att det ska vara bredbildsskärm Jag skulle vilja ha storlek till cirka 20 till 22 Jag dought jag kommer att spendera mer än £ 350, så det billigare desto bättre (Y) Jag skulle gärna vilja somthing bättre än VAG-anslutning, hehe! Tack så mycket! och all information är en stor hjälp! Craiig / / |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hmm, ja, vad behöver ni det? är det för spel? Och vad Gfx kort har du? Detta kommer att bidra till conector krävs. Dessutom, vill du ha en HD-skärm? När jag vet att det kommer jag att ta en titt på några skärmar.
| |||
| |||
| ok bra, tack för svaret! spelande ja = P Jag har ett 7600GS atm = (titta på ett 9600GT eller 8800GT och kanske SLI dem Vad är fördelen med HD? och vad alternativet till HD? |
|
| |||
| |||
| också fördelen av HD är högre upplösning, alternativt är det normala icke-HD, men problemet är, priset är ganska högt för HD-skärmar från vad jag minns, och så kommer du att vilja ha en DVI-kontakt till skärmen för de kort som du tänker på, jag är inte säker på om 7600GS har en DVI, men jag antar att det har som mitt kort gör och som är äldre. Jag tar en liten titt i bildskärmar för dig. |
|
| |||
| |||
| från en snabb titt verkar det som om du skulle faktiskt kunna få en 24 "skärm för priset du sa i första inlägget, men det kommer att bli en av de billigare, försök leta som övervakare i länkarna nedan och läs recensioner om dem och se om det finns något du gillar, om osäker på något, eller vill ha en annan åsikt efter det tillbaka hit, och jag är säker på att någon kommer att ge dig en uppfattning om dem. http://www.dabs.com/productlist.aspx...lectedId=11109 http://www.overclockers.co.uk/produc...d=17&subid=510 http://www.overclockers.co.uk/produc...d=17&subid=949 |
|
| |||
| |||
| tack för snabb respons! yeah min 7600 G har DVI-kontakt, i själva verket har 2 och jag hav en adapter som gör det VAG lmao ser ut som jag känner att 22 "mer än de andra ... 24 för ytterligare 2 tum verkar ett högt pris att betala det från din länk (den här) Vad ska jag letar efter? som i "1000:1 Contrast Ratio" vad betyder det ^ ^ (berättade ui vet ingenting = P) Detta tar mitt öga Asus tack craiig / / |
|
| |||
| |||
| ok, något som jag borde ha sagt tidigare men det är "VGA ingen VAG" bara så du vet Och för kontrast det antagligen förklaras bättre här än jag kan förklara det, och som för andra saker att titta på är betraktningsvinkeln (vinkeln från vinkelrätt du kan se skärmen från), svarstid (tiden det tar för skärmen att visa bilden är det sagt att visa) de är de viktigaste sakerna, men titta på recensioner, och jag skulle bara ta en om jag såg en granskning sa de att det var bra (en del bildskärmar är baddly som gjorts och inte snabbt eller har många döda pixlar (bildpunkter som alltid är på eller stänga orsakar en svart fläck på skärmen, eller en vit fläck på skärmen) |
|
| |||
| |||
| Från den ser ut i specs det ser ganska bra, och min bror är mycket nöjd med hans ASUS laptop så jag tror inte det finns några problem med företaget, men som för övervaka det själv, kanske försöka titta på några recensioner prova att söka via Google, eller använder länkarna på nyheterna tjänster för hårdvara recensioner och söka dessa platser, se vad de tycker om dem. |
|
| |||
| |||
| ok, wil göra;) trevlig en. bra info x) tack igen |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Letar du efter bättre övervaka | xZoDiACx | Grafikkort & Skärmar | 3 | 5 juli 2009 14:32 |
| Monitor tänds och datorn startas upp men skärmen visar inte något | mida | General Hardware Chat | 1 | 9 juni 2009 15:05 |
| Kloning en 3:e kontrollera Dual övervaka kortet | Desertfish | Grafikkort & Skärmar | 7 | 31 mars 2008 12:43 |
| LCD-bildskärm - Ditt nuvarande övervaka ... | Computer Spec | General Hardware Chat | 5 | 6 oktober 2006 01:33 |
| Monitor - intresserad av att köpa en bredbildsskärm övervaka ... | Snake | General Hardware Chat | 8 | 26 sep 2006 10:59 |
| Thread Tools | |
| |