![]() |
|
| |||
| |||
| kan nogen hjælpe med VUsys hd17a skærmdriveren, jeg kan ikke finde den nogen steder ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Grundlæggende skærme ikke har specifikke drivere.
| |||
| |||
| Jeg har fået et vusys monitor tilsluttet det op startede computer men intet billede har fået magt og korrekte føre |
|
| |||
| |||
| Hvis en anden overvåge værker derefter, at den ene er defekt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Yea, hvis det ikke giver et billede, og en anden gør, det er defekt, monitorer behøver ikke drivere til dem for at drive, men nogle producenter medtage dem, ligesom min Viewsonic, men alt hvad jeg kan se, at de gør det, er tillad mig at registrere, og forhindre mig at kunne indstille resolutioner, der er uden for rækkevidde for min skærm, og bortset fra, at jeg tror ikke, der er meget du kan gøre med at overvåge drivere.
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Printer Driver Fine-scanner Driver vil ikke virke. Windows kan ikke opdager Device | Shredder | Digital Imaging & Printere | 4 | 30 august 2009 08:02 |
| Monitor lyser op og computeren starter op, men skærmen viser ikke noget | mida | General Hardware Chat | 1 | 9 juni 2009 15:05 |
| Klone et 3. kontrollere Dual overvåge kortet | Desertfish | Grafikkort & Monitors | 7 | 31 marts 2008 12:43 |
| Video video driver problemer-derefter overvåge holdt op med at fungere! | ljkd13 | Multimedia & Codecs | 3 | 17 januar 2008 20:00 |
| Monitor - interesseret i at købe en wide screen-skærm ... | Slange | General Hardware Chat | 8 | 26. sep 2006 10:59 |
| Thread Tools | |
| |