![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har en fladskærm, som er fremsat af gnr, 1280 x 1024 opløsning, lidt over et år gamle. Det er begyndt at få disse skyggeagtig linjer på tværs af skærmen, der kører fra tekst eller bokse. Det er lidt svært at beskrive, så jeg tog et foto, forhåbentlig kan du se det fra denne. Betyder det, den er klar til skrot kulaffald eller kan jeg ordne det noget? |
|
| |||
| |||
| Jeg ved, at dette svar kan synes meningsløst og ikke til nogle, men det kan give en vis hjælp til dig, min ven havde den nøjagtige ptoblem bare en smule værre, så det gælder måske ikke for dig, han har forsøgt alt, hvad han og jeg kunne tænke på omkring 7 måneder tilbage, forsøgte ledninger, kabler, kort, rengøring af comp ud, indstillinger res, PC World og intet arbejdet eller endda gjort det bedre, han endte med at få en ny under warrenty, nogen kan være i stand til at hjælpe på grund af, at Deres doesnt synes virkelig dårlig bare irriterende, men jeg wouldnt bygge mit håb op makker. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du forsøgt at ledningerne? cheacked de er alle i fuldt omfang? og forsøge at ændre opdateringshastighed på monitoren, se, om det gør nogen forskel.
| |||
| |||
| Det ser ikke ud sundt, jeg vil foreslå, at det er virkelig ikke. Få et nyt, under garanti, hvis det er muligt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| GNR er ordentligt budget, en bedre mærke skal vare meget længere.
| |||
| |||
| Hvordan ved du det GNR? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
Mit system: Hjem Build
|
|
| |||
| |||
| Har du forsøgt at monitoren på en anden pc? |
|
| |||
| |||
Jeg har netop realiseret nogen dem anmodede om, at Dets ofte det indlysende svar, der er de rigtige svar. |
|
| |||
| |||
| Lol, havde ikke tænkt på det! Indskrev den på mine sønner PC, var det alle fint, sætte den tilbage på min egen pc og linjerne er væk. Gæt det havde arbejdet sig løs eller noget? Tja, alle faste nu, tak alle for jeres svar |