![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Minulla on litteä näyttö seurata, jonka gnr, 1280 x 1024 res, hieman yli vuoden vanhoja. Se on alkanut saada nämä varjoisa linjat koko näytön, joka alkaa teksti-tai laatikoihin. On hieman vaikea kuvailla niin otin valokuvan, toivottavasti voit nähdä sen. Tarkoittaako tämä sitä, se on valmis romun-keon tai voin korjata sen jotenkin? |
|
| |||
| |||
| Tiedän, että tämä vastaus voi tuntua turhalta ja hyödytön jossain, mutta se voi tarjota apua sinulle, ystäväni oli tarkka ptoblem vain hieman huonompi, joten tämä ei välttämättä koske sinua, hän yritti kaikesta, mitä hän ja voisin ajatella noin 7 kuukausia sitten yritti johdot, kaapelit, kortteja, puhdistukseen pakoll ulos, Asetukset, res, PC World ja mikään ei toiminut tai jopa paremmin, hän päätyi saamaan uuden nojalla warrenty, joku voi olla apua johtuu siitä, että sinun doesnt näyttävät todella huono vain ärsyttävää, mutta i wouldnt rakentaa toiveeni jopa pariutumaan. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Oletko kokeillut johdot? cheacked ne ovat kaikki täysin? ja yritä muuttaa virkistystaajuutta on valvoa, onko se tekee mitään eroa.
| |||
| |||
| Se ei näytä terve, I'd viittaavat siihen, että se on todella epäonnistunut. Hanki uusi, takuun, jos mahdollista |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| GNR ovat asianmukainen talousarvio, parempi tuotemerkin pitäisi kestää paljon kauemmin.
| |||
| |||
| Mistä tiedät sen GNR? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
My System: Etusivu Rakenna
|
|
| |||
| |||
| Oletko kokeillut seurata toisessa tietokoneessa? |
|
| |||
| |||
Olen vain ymmärtänyt mitään niistä pyysi, että Sen usein selvää vastausta, jotka ovat oikeat vastaukset. |
|
| |||
| |||
| Lol, ei ollut ajatellut, että! Tarkistin asian minun pojat kpl, se oli hieno, laita se takaisin omasta pc ja ovat poissa. Arvaa se oli työskennellyt tiensä löysä tai jotain? No, kaikki kiinteät nyt kiittää teitä kaikkia vastauksia |