![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb een flat screen monitor, gemaakt door GNR, 1280 x 1024 res, iets meer dan een jaar oud. Het is begonnen krijgen van deze schimmige lijnen over het scherm, die loopt van tekst of dozen. Het is een beetje moeilijk te beschrijven, zodat ik een foto nam, hopelijk je het kan zien dat. Betekent dit het is klaar voor de schroot-hoop of kan ik een of andere manier oplossen? |
|
| |||
| |||
| Ik weet dat dit antwoord kan zinloos lijken en nutteloze, maar het enige wat hulp kan verlenen aan u, mijn vriend had de exacte ptoblem net een beetje erger, zodat deze niet op u van toepassing, probeerde hij alles wat hij en ik kon denken van ongeveer 7 maanden terug, probeerde draden, kabels, kaarten, het reinigen van de comp out, instellingen, res, PC World en niets werkte, of het zelfs beter, belandde hij krijgt een nieuwe onder garantietermijn, kan iemand te kunnen helpen als gevolg van het feit dat doesnt jouwe lijkt echt slecht alleen vervelend, maar ik heb mijn hoop wouldnt bouwen up mate. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Heeft u geprobeerd de draden? cheacked ze zijn allemaal in volledig? en probeer het veranderen van de refresh rate van de monitor, zien of dat maakt geen verschil.
| |||
| |||
| Het ziet er niet gezond, zou ik suggereren dat het inderdaad niet. Krijg je een nieuwe, onder garantie indien mogelijk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| GNR zijn goede begroting, een beter merk zou veel langer duren.
| |||
| |||
| hoe weet je dat het GNR? |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Citaat:
Mijn Systeem: Home Bouw
|
|
| |||
| |||
| Heeft u geprobeerd de monitor op een andere pc? |
|
| |||
| |||
Zojuist heb ik besefte niet degenen gevraagd dat Zijn vaak voor de hand liggende antwoorden die de juiste antwoorden. |
|
| |||
| |||
| Lol, niet had gedacht dat! Gecontroleerd het op mijn zonen pc, het was allemaal prima, zet het terug op mijn eigen pc en de lijnen zijn verdwenen. Denk dat het gewerkt had zijn weg los of iets? Nou, nu allemaal vast, dank u allen voor uw antwoorden |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Is It My Video Card Bij gebreke? | Gemini | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 22 jun 2009 15:55 |
| Is mijn harde schijf niet? | navnut | Drives & Removable Media | 7 | 11 dec 2008 11:44 |
| Is mijn harde schijf niet | schuur | Drives & Removable Media | 3 | 30 okt 2008 03:45 |
| Is mijn grafische kaart niet? | ninetail3df0x | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | De 5 juni 2008 08:00 |
| Internet houdt niet | Demtschuk | Netwerken, modems & VoIP | 24 | 21 mrt 2008 12:06 |
| Thread Tools | |
| |