![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har en flatskjerm monitor, laget av gnr, 1280 x 1024 res, bare litt over et år gammel. Det har begynt å få disse skyggefulle linjer over skjermen, kjører fra tekst eller bokser. Det er litt vanskelig å beskrive så jeg tok et bilde, forhåpentligvis kan du se det fra det. Betyr dette at den er klar for skrap-heap eller kan jeg fikse det noe? |
|
| |||
| |||
| Jeg vet at dette svaret kan virke meningsløse og unhelpful til noen, men det kan gi litt hjelp for deg, min venn hadde nøyaktig ptoblem bare litt verre, slik at dette ikke gjelder for deg, han prøvde alt han og jeg kunne tenke på om lag 7 måneder tilbake, prøvde ledninger, kabler, kort, rense komp ut, innstillinger res, PC World og ingenting virket eller gjort det bedre, han endte opp med å få en ny warrenty, noen kanskje kunne hjelpe skyldes at din ikke synes virkelig ille bare irriterende, men jeg wouldnt bygge mitt håp opp kompis. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har du prøvd ledninger? cheacked de er i fullt? og prøv å endre den oppdateringsfrekvensen på skjermen, se om det gjør noen forskjell.
| |||
| |||
| Det ser ikke sunt, jeg vil foreslå at det faktisk ikke. Få en ny, under garantien hvis mulig |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| GNR er riktig budsjett, en bedre merkevare skal vare mye lenger.
| |||
| |||
| hvordan vet du det GNR? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
Min System: Hjem Bygg
|
|
| |||
| |||
| Har du prøvd skjermen på en annen PC? |
|
| |||
| |||
Jeg har nettopp realisert no de spurte at Dens ofte opplagt svar som er rett svar. |
|
| |||
| |||
| Lol, hadde ikke tenkt på det! Sjekket det på mine sønner PC, det var alt bra, legg den tilbake på min egen pc og linjene er borte. Den hadde arbeidet seg løs eller noe? Vel, alle faste nå, takker alle for svar |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Er det min skjermkortet ikke? | Gemini | Kabinetter & Skjermer | 1 | 22 juni 2009 15:55 |
| Er min harddisk mislykkes? | navnut | Drivere og flyttbare medier | 7 | 11 desember 2008 11:44 |
| Er min harddisk mislighold | skur | Drivere og flyttbare medier | 3 | 30 oktober 2008 03:45 |
| Er min Grafikkort mislykkes? | ninetail3df0x | Kabinetter & Skjermer | 1 | 5 juni 2008 08:00 |
| Internett holder ikke | Demtschuk | Nettverk, modem og VoIP | 24 | 21 mars 2008 12:06 |
| Thread Tools | |
| |