![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Jag har en platt skärm övervaka, genom gnr, 1280 x 1024 res, drygt ett år gamla.
Det har startat få dessa SKUGGIG linjer över skärmen, som löper från text eller lådor. Det är lite svårt att beskriva så jag tog ett foto, förhoppningsvis kan du se det från det. Betyder det här att det är redo för skrot-upplag eller kan jag fixa det på något sätt? |
|
|
|||
|
|||
|
Jag vet att detta svar kan tyckas meningslöst och hjälp till en del men det kan ge lite hjälp till dig, min vän hade exakt ptoblem lite värre, så det kanske inte gäller dig, han försökte allt han och jag kunde tänka på cirka 7 månader tillbaka försökt ledningar, kablar, kort, rengöra oblig ut, inställningar, res, PC-världen och inget fungerade eller ens gjort det bättre, han slutade att få ett nytt med garanti, någon kanske kan hjälpa på grund av det faktum att din doesnt verkar riktigt dålig bara irriterande, men jag wouldnt bygga mina förhoppningar upp mate.
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Har du provat trådarna? cheacked de alla är i full? och prova att byta uppdateringsfrekvens på skärmen, se om det gör någon skillnad.
|
|||
|
|||
|
Det ser inte hälsosamt, jag föreslår att det verkligen inte. Skaffa en ny, enligt garantin om möjligt
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Gnr är ordentlig budget, en bättre varumärke bör vara mycket längre.
|
|||
|
|||
|
Hur vet du att det är gnr?
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
Mitt System: Hem Bygg
|
|
|
|||
|
|||
|
Har du provat skärmen på en annan dator?
|
|
|
|||
|
|||
Jag har just insett något som begärt att Dess ofta ett självklart svar som är de rätta svaren. |
|
|
|||
|
|||
|
Lol, hade inte tänkt på!
Kontrollerade det på min sons dator, det var allt bra, sätter tillbaka på min egen dator och linjerna är borta. Gissa det hade arbetat sig lös eller nåt? Tja, alla fasta nu, tacka er alla för era svar
|