![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har netop fået en gammel Emachine 170 skrivebordet (XP SP3) til at spille rundt med til at hjælpe med min Advent PC tech kursus. Det virkede fint på venners hus, men da jeg fik den hjem monitorens stater frekvens uden for rækkevidde 60.4khz/75.5hz. Den Emachine overvåge arbejder fint, når de er tilsluttet til mit Dell desktop og min Acer overvåge arbejder fint, når de er tilsluttet til Emachine centralenhed. Jeg er ikke sikker på, hvad der skal rammes først med min hammer! Please help! Hilsen Rob |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Du skal indstille din skærmopløsning til en indstilling din skærm understøtter i vinduerne egenskaber.
| |||
| |||
| Tak for svaret Dave (igen!) Monitoren er ubrugelig (er, at et ord?) Som skærmen er tom, bortset fra den hyppighed fejlmeddelelse. Menu-knapperne på fronten af overvåge ikke reagerer. Kan jeg indstille den til at rette beslutning om min Acer widescreen skærm igen til Emachine unit? Monitor er tale om 14 ". Hvad er den rigtige beslutning? Hvordan har det ændret i løbet af en kort tur i min bil? Hilsen Rob |
|
| |||
| |||
| Dave, Tak for din hjælp. Jeg ændrede indstillinger via Intel-grafik controller og sorteret det. Den opdateringshastighed og sreen størrelse var både forkert. Jeg tror, en havde været indblanding før jeg indsamlet pc'en! Værdifuld lektie lært. Hilsen Rob |