mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

Monitor holder dreje sig fra?

Reply

Thread Tools
Old 8. sep 2008, 23:15
Donor-Gruppen

Default Monitor holder dreje sig fra?

Hej alle, en af mine venner er tæt på at trække hans hår ud.
Grunden hertil er, er hans overvåge sving på tilfældige tidspunkter, han kunne arbejde på det, og pludselig monitoren går drejninger af. Nu kan det være 10 minutter ofter HES opstartet eller 4 timer, det varys hver gang. Han sagde alle lysene på skærmen, og på tårnet forbliver den samme, men skærmen bare slår fra? HES prøvet både VGA-og DVI-kabler, 3 forskellige typer skærme, 3 forskellige g-kort, 2 forskellige HD's, rengøring tårnet, og hver maintenece check under solen.
Vi har både løb utallige virus scanner og alle resualts kom op rene. Alt, hvad jeg kan tænke på nu, er til BIOS, og hvis det mislykkes måske se nærmere på at få fat i en anden mobo?
Old 9. sep 2008, 01:12
Donor-Gruppen

Default Monitor holder dreje sig fra?

Har du et ekstra PSU?

Hvis der er en dårlig +12 V alle dine video-kort kan have problemer og ikke udsender et signal.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.