![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hey iedereen, een vriend van mij is dicht bij het trekken zijn haar uit.
De reden daarvoor is, zijn monitor omwentelingen van op willekeurige tijden, hij zou kunnen worden bewerkt en ineens de monitor gaat omwentelingen van. Nu kan dit 10 minuten ofter hes gelaarsd of 4 uur, het varys per keer. Hij zei dat alle lampjes op de monitor, en op de toren blijft hetzelfde, maar het scherm net omwentelingen van? HES geprobeerd beide VGA-en DVI-kabels, 3 verschillende typen monitoren, 3 verschillende g kaarten, 2 verschillende HD's, het reinigen van de toren, en in elk maintenece controleren onder de zon. We hebben zowel liep talloze virus scans en alle resualts kwam schoon. Alles wat ik kan bedenken is nu te knipperen de bios en als dat mislukt misschien kijken naar je houd van een ander mobo? |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Heeft u een reservebatterij PSU?
Als er een slecht +12 V al uw videokaarten kunnen worden met problemen en het niet uitvoeren van een signaal.
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "
Mijn Systeem: 日夏子
|