![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Min pc-skærm vil bare begynde at blinke og slukker, men når det ikke er linjer på skærmen og pc'en også genstarter selv somtimes, har jeg omformateret harddisken og geninstalleret Windows til at se, om det fungerede, men det stadig gør det. Jeg har også installeret den nyeste grafikdriver, men det gjorde ikke hjælpe. Hjælp!
| |||
| |||
| Havde et lignende problem med min computer ikke så længe siden. Linier op og ned skærmen, og det ville låse op. Put i nye grafikkort og alt er godt. |
|
| |||
| |||
| Ville dette få computeren til at genstarte sig selv? Også, at computeren er ret gamle og jeg kan ikke finde ud af, hvad den model er at købe et nyt grafikkort. Så im en smule i stå ..... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Download Everest fra download sektion Her
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis dit kort er konstant re-indstilling er det vga indstillinger, uanset eventuelle prefences ændringer, som du måske eller måske ikke gøre så er det skudt Jeg er bange. De linjer på skærmen tyder stærkt på, det er at miste det indstillinger. Nyt kort tid methinks. Dette er ikke relateret føreren af vejen.
|
| |||
| |||
| Her kan du gå |
|
| |||
| |||
| Hvor meget vil du bruge? |
|
| |||
| |||
| |