![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Oma tietokoneen näytölle tulee vain alkaa vilkkua päälle ja pois päältä, mutta kun se ei enää ole viivat näytön ja tietokoneen lisäksi käynnistyy itse somtimes olen muotoili kiintolevy ja asentaa uudelleen Windows nähdä, jos se toimi, mutta se silti tee sitä. Olen myös asentanut uusimman näytönohjain, mutta se didnt apua. Apu!
| |||
| |||
| Oli samanlainen ongelma tietokoneen kanssa ei kauan sitten. Radoilla ylös ja alas ruudulla ja se lukita. Laita uusi näytönohjain ja kaikki on hyvin. |
|
| |||
| |||
| Voisiko tämä aiheuttaa tietokoneen käynnistää itsensä? Myös tietokone on aika vanha ja i-kirjain erikoiskieli selvittää, mikä malli on ostaa uusi näytönohjain. Niin im vähän jumissa ..... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Lataa Everest alkaen lataukset § Tässä
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos kortti on jatkuvasti uudelleen, jossa se on VGA-asetuksia, riippumatta kaikki prefences muutokset voidaan tai ei voida tehdä niin se on ammuttu pelkään. Ruudulla viivat viittaavat vahvasti siihen, se menettää sen asetuksia. Uusi kortti kun minusta tuntuu. Tämä ei ole kuljettajan liittyy muuten.
|
| |||
| |||
| Täältä voit mennä |
|
| |||
| |||
| Kuinka paljon haluat kuluttaa? |
|
| |||
| |||
| |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Problem with seurata näytön | duus92 | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 2nd Lokakuu 2008 10:31 |
| LCD-TV: n / näyttölaitteen ongelma | rescue41 | Graphics Cards & Näytöt | 4 | 23. Jan 2008 01:12 |
| Problem with my seurata! Kaksi viivaa siihen! | Sendron | Graphics Cards & Näytöt | 1 | 18. lokakuu 2007 12:17 |
| Mikä on ongelma minun LCD TFT? | pchopra65 | Graphics Cards & Näytöt | 12 | 22. Jul 2007 00:18 |
| Dual seurata ongelma | knexkid | Graphics Cards & Näytöt | 4 | 19. toukokuuta 2007 06:07 |
| Thread Tools | |
| |