![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Mijn PC scherm wordt gewoon knipperen aan en uit, maar wanneer het stopt er strepen op het scherm en de pc ook opnieuw opgestart zelf somtimes, heb ik opnieuw de harde schijf en Windows opnieuw geïnstalleerd om te zien of die goed werkten, maar zijn nog steeds doen. Ik heb ook de installatie van de nieuwste grafische driver, maar it didnt helpen. Help!
| |||
| |||
| Had een soortgelijk probleem met mijn computer niet zo lang geleden. Lijnen op en neer scherm, en het zou opsluiten. Zet in de nieuwe grafische kaart en is alles goed. |
|
| |||
| |||
| Zou dit ervoor zorgen dat de computer opnieuw worden opgestart? Ook de computer is vrij oud en ik schuin erachter te komen wat het model is om een nieuwe grafische kaart aan te schaffen. So im een beetje vast ..... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Download Everest van de downloads sectie Hier
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als uw kaart wordt voortdurend opnieuw vaststellen van het vga-instellingen, ongeacht de prefences wijzigingen mag je dan al of niet kan doen is het schot ben ik bang. De lijnen op het scherm te raden het is het verliezen van de instellingen. Nieuwe kaart tijd dunkt me. Dit is niet de bestuurder van de weg.
|
| |||
| |||
| Hier ga je |
|
| |||
| |||
| Hoeveel wilt u uitgeven? |
|
| |||
| |||
| |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Probleem met beeldscherm | duus92 | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 2nd Oct 2008 10:31 |
| LCD TV / monitor probleem | rescue41 | Grafische Kaarten & Monitors | 4 | 23 Jan 2008 01:12 |
| Probleem met mijn monitor! Twee lijnen op het! | Sendron | Grafische Kaarten & Monitors | 1 | 18 okt 2007 12:17 |
| Wat is het probleem met mijn LCD-TFT-monitor? | pchopra65 | Grafische Kaarten & Monitors | 12 | 22 jul 2007 00:18 |
| Dual monitor probleem | knexkid | Grafische Kaarten & Monitors | 4 | 19 mei 2007 06:07 |
| Thread Tools | |
| |