![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Min PC-skjermen vil bare begynne å blinke på og av, men når den stopper det er linjer nedover skjermen og PC-en startes på nytt selv somtimes, jeg har formatert harddisken og reinstallert windows å se om det fungerte, men dens fremdeles gjør det. Jeg har også installert den nyeste grafikk-driveren, men det gjorde ikke hjelpe. Hjelp!
| |||
| |||
| Hadde et lignende problem med min datamaskin ikke lenge siden. Linjer opp og ned skjermen, og det ville låse opp. Sett i nye grafikkort og alt er vel. |
|
| |||
| |||
| Vil dette føre til at datamaskinen startes på nytt selv? Også datamaskinen er ganske gammel og jeg skrånende finner ut hva modellen er å kjøpe et nytt grafikkort. Så im a bit fast ..... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Last ned Everest fra downloads seksjonen Her
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dersom kortet ditt blir stadig re-setting det er VGA-innstillinger, uavhengig av eventuelle prefences endringer du kan eller ikke kan gjøre så er det skutt Jeg er redd. Linjene på skjermen på det sterkeste at det er å miste det innstillinger. Nye kort tid synes jeg. Dette er ikke driveren relatert forresten.
|
| |||
| |||
| Her går |
|
| |||
| |||
| Hvor mye vil du bruke? |
|
| |||
| |||
| |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Problemet med monitor skjerm | duus92 | Kabinetter & Skjermer | 1 | 2 oktober 2008 10:31 |
| LCD TV / monitor problem | rescue41 | Kabinetter & Skjermer | 4 | 23 januar 2008 01:12 |
| Problemet med skjermen min! To linjer på den! | Sendron | Kabinetter & Skjermer | 1 | 18 oktober 2007 12:17 |
| Hva er problemet med min LCD TFT-skjerm? | pchopra65 | Kabinetter & Skjermer | 12 | 22 juli 2007 00:18 |
| Dual monitor problem | knexkid | Kabinetter & Skjermer | 4 | 19 mai 2007 06:07 |
| Thread Tools | |
| |