![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Min PC skärm kommer bara att börja blinka och släckas men när det inte finns rader ner på skärmen och datorn startar även själv somtimes, jag har formaterat om hårddisken och ominstallerat Windows att se om det fungerade men fortfarande gör det. Jag har också installerat den senaste grafikdrivrutiner men det didnt hjälp. Hjälp!
| |||
| |||
| Hade ett liknande problem med min dator för inte så länge sedan. Lines upp och ner skärmen och det skulle låsa upp. Sätt i nya grafikkort och allt är väl. |
|
| |||
| |||
| Skulle detta få datorn att starta om sig själv? Även om datorn är ganska gammal och jag skränande finna ut vad modellen är att köpa ett nytt grafikkort. Så im lite stickat ..... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ladda ner Everest från Downloads-sektionen Här
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om kortet är ständigt på nytt om det är vga inställningar, oavsett prefences ändringar som du får eller inte får göra då är det sköt jag är rädd. Linjerna på skärmen tyder starkt på det är att förlora dess inställningar. Nytt kort tid methinks. Detta är inte föraren av vägen.
|
| |||
| |||
| Varsågod |
|
| |||
| |||
| Hur mycket vill du spendera? |
|
| |||
| |||
| |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Problem med bildskärmen | duus92 | Grafikkort & Skärmar | 1 | 2 oktober 2008 10:31 |
| LCD TV / monitor problem | rescue41 | Grafikkort & Skärmar | 4 | 23 januari 2008 01:12 |
| Problem med min skärm! Två rader om det! | Sendron | Grafikkort & Skärmar | 1 | 18 oktober 2007 12:17 |
| Vad är problemet med min LCD TFT Monitor? | pchopra65 | Grafikkort & Skärmar | 12 | 22 juli 2007 00:18 |
| Dual övervaka problem | knexkid | Grafikkort & Skärmar | 4 | 19 maj 2007 06:07 |
| Thread Tools | |
| |