mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

Monitor konflikt - Fast Response venligst!

Reply

Thread Tools
Old 27 februar 2008, 12:18
Medlem Gruppen

Default Monitor konflikt - Fast Response venligst!

Hej alle,

Jeg har nogle problemer med min skærm. Jeg har en Samsung Syncmaster 22 tommer, og det har standsede i orden. Jeg kom hjem i dag, vågnede min pc op fra sleep mode, og den beslutning var meget stort. Hvis jeg flyttede musen til toppen af skærmen, skærmen flyttes op, hvis jeg flyttede musen til bunden, det bevægede sig ned, osv. .. jeg har aldrig set det før. Så jeg har forsøgt at konfigurere den beslutning i Kontrolpanel, og det gav mig et valg af omkring 30 forskellige opløsninger (normalt theres kun som 5) ... så jeg prøvede at skubbe den tilbage til mit oprindelige, og det ville ikke arbejde. Det blev holdt på samme opløsning og spurgte mig, om jeg ønskede at beholde indstillingerne. Så næste jeg prøvede at genstarte maskinen, nu overvåge synes stort set dødt, dets lighed med ikke at få nogen form for signal på alle fra den computer, ligegyldigt hvad jeg gør.

Jeg har et 8800GT, Windows XP Pro ...

Jeg hooked en lille 15 tommer ekstra skærm jeg havde op til maskinen for at se om det virkede, og det er i orden nobel. Jeg har også prøvet at slutte den anden skærm i med dette ene for at se, om min Nvidia software ville opdage det, og det gjorde det ikke. Kunne heller ikke finde det på en scanning.

Jeg ved ikke, hvad de skal gøre, skærmen viser bare scanning ved hjælp af "Digital" og "Analog" i øverste venstre hjørne og forsøger at modtage signalet, og da det mislykkes, det viser bare en boks, der siger "Check signalkabel - ANALOG "

Any help please? Jeg har en masse arbejde at blive færdig i aften, og jeg vil ikke være i stand til at gøre det uden at kontrollere, så hurtig respons er meget værdsat.
Old 27 februar 2008, 12:36
Donor-Gruppen

Lyder for mig som skærmen er gået dårligt.
Hvis pc'en fungerer fint med 15 "skærm og Samsung ikke virker på din anden pc, gotta theres være en skærm fejl.

Mit system: Hjem Build

Processor (s):
AMD 64 x 2 Dual Core 5200 + 2.60GHz
Bundkort:
Asus M2V Rev 1.
RAM Hukommelse:
4GB (3.25gb synlig)
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 7300 GS
Lydkort:
5.1 Reatek On-Board
Harddisk (e):
250 GB SATA & 400GB SATA
Optisk drev (r):
Pioneer 110 x 2
Sag / PSU:
Stock / 550w Silent
Køling:
Stock
Network / Internet:
10/100 Nic / 20MB Virgin Kabel
Monitor (s):
Fujitsu Siemens 22 "TFT VAR
Operating System (s):
Vista Ultimate x32/Windows 7 x64
Old 27 februar 2008, 15:24
Donor-Gruppen

Power skærmen slukket. Tælle til ti. Power skærmen igen. Reboot. Hvis du kan se POST skærmen, så skærmen er helt fint, og du kan få den tilbage ved at justere operativsystemet kontrol, ellers overvåge deres behov reparation.

Mit system: Tim

Processor (s):
Athlon 64 3500 +
Bundkort:
Asus A8N-VM CSM
RAM Hukommelse:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Grafikkort (r):
NVIDIA GeForce 6600 512 MB
Lydkort:
Cherry RS 6000 M tastatur
Harddisk (e):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s opretholde
Optisk drev (r):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Sag / PSU:
Thermaltake Soprano
Køling:
Stock
Network / Internet:
Telewest 2x20Mb/sec
Monitor (s):
SXGA fladskærm
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Old 29 februar 2008, 18:43
Medlem Gruppen

Nope, din helt forkert.
Din pc har »glemt« dit grafikkort. Du er nødt til at tilslutte skærmen tilbage i det indbyggede VGA / DVI-port, og re-installere grafikkortet helt. Årsagen skærmen 'bevæger sig', når du flytter markøren, og hvorfor du får masser af forskellige muligheder beslutning skyldes, at computeren ikke ved, hvad de eksterne GPU'en kan håndtere dimension-klog.
Bare gør som jeg har sagt, og det vil være fint. (Jeg ved det, fordi min ven havde dette ske for ham.)
=)
Old 1 marts 2008, 05:23
Donor-Gruppen

Jeg vil huske, at en, det er godt.

ETA: Jeg har lige genlæst, hvad jeg skrev, og jeg tror, jeg enig med dig i det.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Computer frøs. Nu, vil ikke starte op. Der er intet svar fra Monitor Mooney General Hardware Chat 1 11th May 2009 07:57
Meget langsomme responstid - PC hænger i et par sekunder, når lukke programmer lotty26 General Hardware Chat 2 24. maj 2009 06:03
Æbler 'svar på Vista annoncekampagne evilfantasy Off Topic Discussion 20 22 oktober 2008 10:15
Ny computer, nr. tastatur svar! Jimmy1405 General Hardware Chat 8 30. sep 2007 10:57
Mærkelige svar kknight0506 Windows-operativsystemer 1 12. maj 2007 06:10
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.