![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei kaikki, Minulla on joitakin ongelmia minun seurata. Minulla on Samsung SyncMaster 22 tuumaa, ja se on lopettanut toimintansa. Tulin kotiin tänään, heräsi minun pc ylös lepotilasta, ja päätöslauselma oli erittäin suuri. Kun muutin hiiren näytön yläreunaan, näyttö siirtyy ylös, kun muutin hiiren pohjaan, se siirretään alas, jne. .. en ole koskaan nähnyt tätä ennen. Joten olen yrittänyt määrittää päätöslauselman Ohjauspaneelin, ja se antoi minulle valita noin 30 eri tarkkuuksilla (yleensä Theres vain noin 5) ... niin olen yrittänyt työntämällä se takaisin alkuperäiseen ja se ei toimi. Se jäi samaa tarkkuutta ja kysyi minulta, haluaisinko pitää asetukset. Joten, seuraava Yritin käynnistää uudelleen koneen, nyt seurata näyttää melko lailla kuollut, sen samoin kuin sen ei saada minkäänlaista signaalia lainkaan tietokoneella ei väliä mitä teen. Olen 8800GT, Windows XP Pro ... Olen koukussa pieni 15 tuuman varaosat seurata olin jopa koneen, onko se toiminut, ja se toimii hyvin. Olen myös yrittänyt kytkeä muihin monitoria tässä on nähdä, jos minun Nvidia ohjelmiston havaita se, ja se ei ole. Eikä se voinut löytää sen Scan. En tiedä mitä tehdä, seuraa vain näyttää skannauksen kautta "Digital" ja "analoginen" vasemmassa yläkulmassa, yrittää signaalin, ja jos se ei onnistu, se vain osoittaa, laatikko, jossa lukee "Check Signal Cable - ANALOG " Jokin auttaa haluta? Minulla on paljon työtä saadakseen tehdä tänään, ja en voi tehdä sitä ilman seuraa niin nopeat reaktiot saavat kiitosta. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kuulostaa minusta kuin monitorissa on mennyt huonosti.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Power monitori pois päältä. Laskemaan kymmeneen. Power seurata takaisin. Reboot. Jos näet POST-ruudun jälkeen seuraa sakkoa ja voit saada sen takaisin muuttamalla käyttöjärjestelmän valvontaa, muuten seuraa tarpeita korjaus.
| |||
| |||
| Ei, sinun aivan väärin. Tietokoneessa on "unohtanut" näytönohjaimen. Sinun täytyy ampua seurata takaisin laivalla VGA / DVI-portti, ja uudelleen asentaa näytönohjaimen kokonaan. Syynä näyttö "liikkuu", kun siirrät osoittimen ja miksi saat kuormia eri päätöslauselman vaihtoehtoja on, koska tietokone ei tiedä, mitä ulkoisen GPU voi käsitellä ulottuvuus viisas. Aivan niin kuin olen sanonut, ja se on hieno. (Tiedän tämän, koska ystäväni oli tämän tapahtua hänelle.) =) |
|
| |||
| |||
| Minä muistan, että yksi, joka on hyvä. ETA: I just lukea uudelleen, mitä olen kirjoittanut, ja mielestäni olen kanssanne samaa mieltä siinä. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Tietokone jäädytti. Nyt Won't Boot. No Response from Monitor | Mooney | Rautatavaran Chat | 1 | 11th Jun 2009 07:57 |
| Erittäin hidas vasteaika - PC jumittuu vasta muutaman sekunnin ajan, kun sulkemalla ohjelmia | lotty26 | Rautatavaran Chat | 2 | 24. toukokuuta 2009 06:03 |
| Omenat vastaus Näköala mainoskampanjani | evilfantasy | Off Topic Discussion | 20 | 22. lokakuu 2008 10:15 |
| Uusi tietokone, nro näppäimistö vastaus! | Jimmy1405 | Rautatavaran Chat | 8 | 30 Sep 2007 10:57 |
| Oudot vastaus | kknight0506 | Windows-käyttöjärjestelmät | 1 | 12. toukokuuta 2007 06:10 |
| Thread Tools | |
| |