![]() |
|
| |||
| |||
| Hey allemaal, Ik heb wat problemen met mijn monitor. Ik heb een Samsung Syncmaster 22 inch, en het is gestopt met werken. Ik kwam thuis vandaag, wekte mijn pc vanuit de slaapstand, en de resolutie is zeer groot. Als ik de muis naar de bovenkant van het scherm, het scherm bewogen, als ik de muis naar de onderkant, verplaatst het neer, enz. .. ik heb dit nog nooit gezien. Dus, ik probeerde het configureren van de resolutie in het Configuratiescherm, en het gaf mij een keuze van ongeveer 30 verschillende resoluties (zoals gewoonlijk theres slechts 5) ... dus ik probeerde te schuiven terug naar mijn oorspronkelijke en het zou niet werken. Hij bleef op dezelfde resolutie en vroeg me of ik wilde om de instellingen te houden. Dus, de volgende probeerde ik de machine opnieuw op te starten, nu de monitor lijkt vrij veel dood, net als zijn haar niet om enige vorm van signaal op alle van de computer niet uit wat ik doe. Ik heb een 8800GT, Windows XP Pro ... Ik haakte een kleine 15 inch reservewiel monitor had ik tot de machine om te zien of het werkte, en het werkt prima. Ik heb ook geprobeerd te sluiten de andere monitor in met deze om te zien of mijn Nvidia software zou detecteren, en zij niet. Evenmin zou zij vindt het in een scan. Ik weet niet wat te doen, gewoon de monitor blijkt scannen via "Digital" en "analoge" in de linker en probeerde op te halen een signaal, en wanneer het niet lukt, laat het gewoon een doos die zegt: "Check Signal Cable - ANALOG " Any help please? Ik heb een hoop werk te krijgen vanavond gedaan, en ik zal niet in staat zijn om het te doen zonder de monitor zo snel antwoorden zeer gewaardeerd worden. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Klinkt mij als de monitor is slecht gegaan.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Power de monitor uit. Tel tot tien. Power de monitor weer aan. Reboot. Als je kunt zien van de POST-scherm dan geldboete van de monitor en je dat terug kunt krijgen door een aanpassing van het besturingssysteem controles, anders wordt de monitor moet hersteld worden.
| |||
| |||
| Nee, je helemaal verkeerd. Uw pc heeft 'vergeten' uw grafische kaart. U moet de monitor terug stekker in de onboard VGA / DVI-poort, en opnieuw installeren van de grafische kaart helemaal. De reden beweegt het scherm 'wanneer u de aanwijzer en waarom u krijgt ladingen van verschillende resolutie opties is omdat de computer niet weet wat de externe dimensie GPU kan omgaan-wijs. Doe zoals ik al zei, en het zal goed. (Ik weet dit omdat mijn vriend had dit gebeuren met hem.) =) |
|
| |||
| |||
| Ik herinner me dat een, dat is goed. ETA: Ik heb net opnieuw lezen wat ik schreef en ik denk dat ik met u overeengekomen in. |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Computer bevroor. Zal nu niet meer opstarten. Geen antwoord van Monitor | Mooney | Algemeen Hardware Chat | 1 | 11 jun 2009 07:57 |
| Zeer trage reactietijd - PC hangt voor een paar seconden bij het sluiten van programma's | lotty26 | Algemeen Hardware Chat | 2 | 24 mei 2009 06:03 |
| Appels' reactie op de Vista-campagne | evilfantasy | Off Topic Discussie | 20 | 22 okt 2008 10:15 |
| Nieuwe computer, nr. toetsenbord reactie! | Jimmy1405 | Algemeen Hardware Chat | 8 | 30e sep 2007 10:57 |
| Rare reactie | kknight0506 | Windows besturingssystemen | 1 | 12 mei 2007 06:10 |
| Thread Tools | |
| |