mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

Monitor -> TV

Reply

Thread Tools
Old 11. sep 2007, 15:10
Donor-Gruppen

Default Monitor -> TV

hey for nylig, da jeg købte min nye PC, jeg havde en widescreen skærm, som jeg gjorde ikke ønsker, så jeg brugte min gamle overvåge

nylig ive fik den idé at bruge denne skærm som et tv ......

http://cgi.ebay.co.uk/2M-Scart-Lead-...QQcmdZViewItem

nu ive fundet dette som min skærm har en VGA-forbindelse, hvad jeg vil gøre, er simpelthen stikket SCART i min DVD og VGA-udgang på min skærm, vil dette arbejde, har jeg brug for en konverter eller tuner eller noget lignende, at ive blevet læse om, jeg kun se DVD'er, som det er, eller om dette TV / monitor anyways,

så at opsummere jeg kan have forvrænget mine ord lidt, kan jeg bruge det kabel til at se JUST dvd'er på min skærm?

sin lige ned til størrelse virkelig, min store gamle TV er bare meningsløst

Mit system: Min

Processor (s):
AMD Athlon dual core
Bundkort:
Winfast 6600
RAM Hukommelse:
3 GB
Grafikkort (r):
MSI 8600GT
Lydkort:
nogle billige dx9 5.1
Harddisk (e):
Optisk drev (r):
Sag / PSU:
Køling:
Network / Internet:
Monitor (s):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 13. sep 2007, 10:27
Donor-Gruppen

Default Monitor -> TV

heller ingen vide?
Old 15. sep 2007, 03:52
Donor-Gruppen

Default Monitor -> TV

ok sin kun en Fiver så dårligt købe det, og lad jer kender incase du nogensinde har samme idé
Old 15. sep 2007, 04:10
Donor-Gruppen

Default Monitor -> TV

hahahha, hvor dum jeg de var både mandlige (eller kvinde)-forbindelser, så de wouldnt har arbejdet, ignorere denne tråd Heldigvis bemærkede jeg, før jeg købte det selv
Old 16. sep 2007, 23:59
Ny Medlem Gruppen

Default Monitor -> TV

Du kan købe en mandlige og kvindelige konverter.
Old 3. oktober 2007, 15:18
Donor-Gruppen

Default Monitor -> TV

oohhh yeh mig at være dum jeg gjorde ikke indse, at monitorer har forskellige opdateringshastighed satser på tv er så en lige conection ville aldrig arbejde. id brug for en scanner rubrik ting, men dens meningsløse udgifter, at en ny LCD TV er langt mere på en nemmere løsning,

bare clearing denne tråd
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.