![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hey hiljattain, kun ostin uudet st i oli laajakuva seurata joissa i didnt haluavat niin i-kirjain käytetty vanhan seurata
äskettäin ive oli ajatus käyttää tätä seuraamaan TV ...... http://cgi.ebay.co.uk/2M-Scart-Lead-...QQcmdZViewItem nyt ive löytyi tämä minun seurata on vga-yhteys, mitä haluan tehdä, on yksinkertaisesti kytke scart osaksi minun dvd ja vga pää minun valvoa, että tätä työtä, Tarvitsenko muunnin tai viritin tai jotain sellaista, että ive ollut lukea, i vain katsella DVD-levyjä, koska se on tai on tämä tv / seurata anyways, niin sanoisin i voi olla salattu sanojani vähän, voinko käyttää tätä kaapeli katsella JUST DVDs minun seurata? ![]() sen vain alas koko todella, minun valtava vanhoja tv on aivan turhaa My System: Minun
|
|
| |||
| |||
| ei kukaan tiedä? |
|
| |||
| |||
| ok sen vain vitonen niin huonosti ostaa sen ja antaa te tiedätte incase sinulla on sama ajatus |
|
| |||
| |||
| hahahha miten typerää am i ne molemmat mies (tai nainen) yhteyksiä, jotta he wouldnt ovat työskennelleet, sivuuttaa tämän säikeen onneksi huomasin ennen kuin ostin sen, vaikka |
|
| |||
| |||
| Voit ostaa miesten ja naisten muunnin. |
|
| |||
| |||
| oohhh yeh, että olen tyhmä i didnt ymmärtää, että ollaan eri virkistystaajuuden korkokantojen tv niin suora conection koskaan työtä. id tarvitaan skanneri laatikko asia, mutta sen turhia menoja, että uusi LCD-TV on paljon enemmän helpomman vaihtoehdon, vain selvitys tämän säikeen |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Monitor syttyy ja tietokone käynnistyy, mutta näytön ei näy mitään | mida | Rautatavaran Chat | 1 | 9th Jun 2009 15:05 |
| Kloonaus 3rd valvomaan Dual seurata kortin | Desertfish | Graphics Cards & Näytöt | 7 | 31. Maaliskuu 2008 12:43 |
| Monitor | fuzzylady | Rautatavaran Chat | 5 | 20 Jan 2008 12:21 |
| LCD-näyttö - Nykyinen seurata ... | Tietokone eä | Rautatavaran Chat | 5 | 6. lokakuu 2006 01:33 |
| Monitor - Asianomaisille ostaa laajakuvamuoto seurata ... | Snake | Rautatavaran Chat | 8 | 26. Sep 2006 10:59 |
| Thread Tools | |
| |