vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Tietokonelaitteistot > Graphics Cards & Näytöt

Register

Monitor -> TV

Reply

Thread Tools
Old 11. Sep 2007, 15:10
Rahoittajien ryhmän

Default Monitor -> TV

hey hiljattain, kun ostin uudet st i oli laajakuva seurata joissa i didnt haluavat niin i-kirjain käytetty vanhan seurata

äskettäin ive oli ajatus käyttää tätä seuraamaan TV ......

http://cgi.ebay.co.uk/2M-Scart-Lead-...QQcmdZViewItem

nyt ive löytyi tämä minun seurata on vga-yhteys, mitä haluan tehdä, on yksinkertaisesti kytke scart osaksi minun dvd ja vga pää minun valvoa, että tätä työtä, Tarvitsenko muunnin tai viritin tai jotain sellaista, että ive ollut lukea, i vain katsella DVD-levyjä, koska se on tai on tämä tv / seurata anyways,

niin sanoisin i voi olla salattu sanojani vähän, voinko käyttää tätä kaapeli katsella JUST DVDs minun seurata?

sen vain alas koko todella, minun valtava vanhoja tv on aivan turhaa

My System: Minun

Processor (s):
AMD Athlon kahden ytimen
Emolevy:
WinFast 6600
RAM-muisti:
3gb
Graphics Card (s):
MSI 8600GT
Äänikortti:
jotkut halvat dx9 5.1
Kiintolevy (t):
Optinen asema (t):
Asia / PSU:
Jäähdytys:
Network / Internet:
Monitor (t):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 13. Sep 2007, 10:27
Rahoittajien ryhmän

Default Monitor -> TV

ei kukaan tiedä?
Old 15 Sep 2007, 03:52
Rahoittajien ryhmän

Default Monitor -> TV

ok sen vain vitonen niin huonosti ostaa sen ja antaa te tiedätte incase sinulla on sama ajatus
Old 15 Sep 2007, 04:10
Rahoittajien ryhmän

Default Monitor -> TV

hahahha miten typerää am i ne molemmat mies (tai nainen) yhteyksiä, jotta he wouldnt ovat työskennelleet, sivuuttaa tämän säikeen onneksi huomasin ennen kuin ostin sen, vaikka
Old 16. Sep 2007, 23:59
Uusi Jäsen

Default Monitor -> TV

Voit ostaa miesten ja naisten muunnin.
Old 3 lokakuu 2007, 15:18
Rahoittajien ryhmän

Default Monitor -> TV

oohhh yeh, että olen tyhmä i didnt ymmärtää, että ollaan eri virkistystaajuuden korkokantojen tv niin suora conection koskaan työtä. id tarvitaan skanneri laatikko asia, mutta sen turhia menoja, että uusi LCD-TV on paljon enemmän helpomman vaihtoehdon,

vain selvitys tämän säikeen
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Monitor syttyy ja tietokone käynnistyy, mutta näytön ei näy mitään mida Rautatavaran Chat 1 9th Jun 2009 15:05
Kloonaus 3rd valvomaan Dual seurata kortin Desertfish Graphics Cards & Näytöt 7 31. Maaliskuu 2008 12:43
Monitor fuzzylady Rautatavaran Chat 5 20 Jan 2008 12:21
LCD-näyttö - Nykyinen seurata ... Tietokone eä Rautatavaran Chat 5 6. lokakuu 2006 01:33
Monitor - Asianomaisille ostaa laajakuvamuoto seurata ... Snake Rautatavaran Chat 8 26. Sep 2006 10:59
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.