mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafische Kaarten & Monitors

Register

Monitor -> TV

Reply

Thread Tools
Old 11 sep 2007, 15:10
Donor Groep

hey onlangs gekocht toen ik mijn nieuwe pc had ik een breedbeeld monitor die i didnt willen dus gebruikte ik mijn oude monitor

onlangs ive had het idee voor het gebruik van deze monitor als tv ......

http://cgi.ebay.co.uk/2M-Scart-Lead-...QQcmdZViewItem

nu ive vinden dit als mijn monitor heeft een VGA-aansluiting, wat ik wil doen is gewoon plug de scart in mijn dvd-en de vga einde in mijn monitor, zou dit werk, moet ik een converter of tuner of iets dergelijks, dat ive zijn lezing over, ik kijk alleen dvds zoals het is of op deze tv / monitor Anyways,

zo samenvatten i kunnen hebben gescramblede mijn woorden een beetje, kan ik gebruik dat de kabel te kijken GEWOONWEG dvds op mijn monitor?

haar gewoon naar grootte echt, mijn enorme oude tv is gewoon zinloos

Mijn Systeem: Van mij

Processor (s):
AMD Athlon dual core
Moederbord:
WinFast 6600
RAM Geheugen:
3Gb
Graphics Card (s):
MSI 8600GT
Sound Card:
sommige goedkope DX9 5.1
Hard Drive (s):
Optische Drive (s):
Case / PSU:
Koeling:
Netwerk / Internet:
Monitor (s):
CIBOX 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 13 sep 2007, 10:27
Donor Groep

doet niemand weet?
Old 15e sep 2007, 03:52
Donor Groep

ok zijn maar een Fiver zo ziek het kopen en laten jullie weten Incase je ooit hebben hetzelfde idee
Old 15e sep 2007, 04:10
Donor Groep

hahahha hoe dom ben ik ze werden zowel man (of vrouw)-verbindingen, zodat zij wouldnt hebben gewerkt, negeren deze draad gelukkig merkte ik voordat ik kocht het al
Old 16e sep 2007, 23:59
Nieuw Lid Fractie

Je zou kunnen kopen, een man aan vrouwelijke converter.
Old 3 okt 2007, 15:18
Donor Groep

oohhh yeh me dat stomme i didnt beseffen dat monitoren hebben verschillende verversingsfrequenties tot tv's, zodat een rechte aansluiting zou nooit werken. id moet een scanner vak ding, maar de zinloze uitgaven, dat een nieuwe LCD TV is veel meer van een eenvoudigere optie,

net clearing deze draad
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.