mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Kabinetter & Skjermer

Register

Monitor -> TV

Reply

Thread Tools
Old 11. sep 2007, 15:10
Donor Group

hei nylig da jeg kjøpte meg ny pc hadde jeg en widescreen skjerm som jeg gjorde ikke ønsker så jeg brukte min gamle skjerm

nylig Ive fikk ideen om å bruke denne skjermen som en tv ......

http://cgi.ebay.co.uk/2M-Scart-Lead-...QQcmdZViewItem

nå Ive fant dette som min skjerm har en VGA-tilkobling, hva jeg vil gjøre, er ganske enkelt plugge scart til min dvd og VGA-utgangen på min skjerm, ville dette arbeidet trenger jeg en omformer eller tuner eller noe slikt som Ive lest om, jeg bare se DVDer som det er, eller på TV / monitor anyways,

så å oppsummere i mai har scrambled mine ord litt, kan jeg bruke denne kabelen for å se JUST DVDer på skjermen min?

den bare ned til størrelsen virkelig min store gamle tv er bare meningsløs

Min System: Min

Prosessor (er):
AMD Athlon tokjerners
Hovedkort:
Winfast 6600
RAM-minne:
3GB
Graphics Card (s):
MSI 8600GT
Lydkort:
noen billige dx9 5.1
Harddisk (er):
Optisk stasjon (er):
Case / PSU:
Cooling:
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
Cibox 1440 x 900
Operating System (s):
Vista
Old 13. sep 2007, 10:27
Donor Group

does noen vite det?
Old 15nde Sep 2007, 03:52
Donor Group

ok det bare en fiver så syk kjøpe det og la dere vite incase du noensinne har samme ide
Old 15nde Sep 2007, 04:10
Donor Group

hahahha hvor dum jeg var både menn (eller kvinne) tilkoblinger så de wouldnt har virket, ignorere denne tråden Heldigvis la jeg merke til før jeg kjøpte den selv
Old 16nde Sep 2007, 23:59
New Member Group

Du kan kjøpe en mannlig til kvinnelig konverter.
Old 3 oktober 2007, 15:18
Donor Group

oohhh yeh meg å være dum i didnt innse at skjermer har ulike oppdateringsfrekvenser til tv er så rett conection aldri ville fungere. id trenger en skanner boksen ting, men meningsløse forbruk som en ny LCD-TV er mye mer av et lettere alternativ,

bare tømmer denne tråden
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.