![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hei nylig da jeg kjøpte meg ny pc hadde jeg en widescreen skjerm som jeg gjorde ikke ønsker så jeg brukte min gamle skjerm
nylig Ive fikk ideen om å bruke denne skjermen som en tv ...... http://cgi.ebay.co.uk/2M-Scart-Lead-...QQcmdZViewItem nå Ive fant dette som min skjerm har en VGA-tilkobling, hva jeg vil gjøre, er ganske enkelt plugge scart til min dvd og VGA-utgangen på min skjerm, ville dette arbeidet trenger jeg en omformer eller tuner eller noe slikt som Ive lest om, jeg bare se DVDer som det er, eller på TV / monitor anyways, så å oppsummere i mai har scrambled mine ord litt, kan jeg bruke denne kabelen for å se JUST DVDer på skjermen min? ![]() den bare ned til størrelsen virkelig min store gamle tv er bare meningsløs Min System: Min
|
|
| |||
| |||
| does noen vite det? |
|
| |||
| |||
| ok det bare en fiver så syk kjøpe det og la dere vite incase du noensinne har samme ide |
|
| |||
| |||
| hahahha hvor dum jeg var både menn (eller kvinne) tilkoblinger så de wouldnt har virket, ignorere denne tråden Heldigvis la jeg merke til før jeg kjøpte den selv |
|
| |||
| |||
| Du kan kjøpe en mannlig til kvinnelig konverter. |
|
| |||
| |||
| oohhh yeh meg å være dum i didnt innse at skjermer har ulike oppdateringsfrekvenser til tv er så rett conection aldri ville fungere. id trenger en skanner boksen ting, men meningsløse forbruk som en ny LCD-TV er mye mer av et lettere alternativ, bare tømmer denne tråden |