![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| hej nyligen när jag köpte min nya st jag hade en widescreen-bildskärm som jag gjorde vill ha så jag använde min gamla övervaka
nyligen ive hade idén att använda denna bildskärm som tv ...... http://cgi.ebay.co.uk/2M-Scart-Lead-...QQcmdZViewItem nu ive hittade den här som min skärm har en vga-anslutning, vad jag vill göra är att helt enkelt koppla in scart till min dvd och vga utgången till min bildskärm, skulle detta arbete behöver jag en omvandlare eller tuner eller något liknande, att ive har läst om, jag bara titta på DVD-skivor som det är eller om denna tv / övervaka ändå, så för att sammanfatta i maj har kodade mina ord lite, kan jag använda denna kabel för att titta JUST dvd på min bildskärm? ![]() sitt bara ner till storlek verkligen min stora gamla tv är bara meningslöst Mitt System: Min
|
|
| |||
| |||
| gör ingen vet? |
|
| |||
| |||
| ok dess endast ett fempundsedel så sjuka köpa den och låta er veta Incase du någonsin har samma idé |
|
| |||
| |||
| hahahha hur dum jag var både manliga (eller kvinna) anslutningar så att de wouldnt har arbetat, ignorera denna tråd lyckligtvis märkte jag innan jag köpte den men |
|
| |||
| |||
| Du kan köpa en hane till hona omvandlaren. |
|
| |||
| |||
| oohhh yeh jag är dum i didnt inse att skärmar har olika uppdateringsintervallet skattesatser på tv så en rak conection skulle aldrig fungera. id behöver en scanner fält sak, men dess meningslösa utgifter som har en ny LCD-TV är mycket mer av en lättare alternativet bara clearing denna tråd |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Monitor tänds och datorn startas upp men skärmen visar inte något | mida | General Hardware Chat | 1 | 9 juni 2009 15:05 |
| Kloning en 3:e kontrollera Dual övervaka kortet | Desertfish | Grafikkort & Skärmar | 7 | 31 mars 2008 12:43 |
| Monitor | fuzzylady | General Hardware Chat | 5 | 20 januari 2008 12:21 |
| LCD-bildskärm - Ditt nuvarande övervaka ... | Computer Spec | General Hardware Chat | 5 | 6 oktober 2006 01:33 |
| Monitor - intresserad av att köpa en bredbildsskärm övervaka ... | Snake | General Hardware Chat | 8 | 26 sep 2006 10:59 |
| Thread Tools | |
| |