mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Hardware > Grafikkort & Monitors

Register

Monitorer ind powersave tilstand under brugen

Reply

Thread Tools
Old 4 november 2008, 17:01
Donor-Gruppen

Hej, jeg har ikke haft nogen problemer med min computer da jeg byggede det tilbage i april. Jeg havde nogle problemer med et par vira den anden uge, men de syntes at have været ryddet op.

På to separate lejligheder i dag både mine monitorer - jeg køre duel setup - trådte powersave mode, da jeg var midt i at spille et spil.

Er der nogen har nogen ideer til hvad problemet kunne være? Med ingen anden mulighed, jeg var nødt til at genstarte pc'en. Det lader til at være fint, bortset fra dette. Jeg har et GeForce 8800GT og min PSU er en Corsair HX620W. Hvis andre oplysninger, der er obligatoriske, jeg kan give min fulde rig specs, bare troede, at det kan have noget at gøre med en effekt mangel / servobremse bølge til GPU? Eller noget skære ud med GPU selv?

Thanks in advance
Old 4 november 2008, 17:11
Administrator Gruppen

Som det var begge skærme er det ikke dem, kunne GFX drivere, defekt GFX-kort eller en effekt spørgsmål, jeg gætte.

Har det gjort det siden, er det bare at game?

Mit system: Hybr! D

Processor (s):
AMD Turion 64 X2 TL-64 2.2GHz
Bundkort:
HP nForce 560
RAM Hukommelse:
2GB DDR2 PC2-5300
Grafikkort (r):
Nvidia 7150M Mobilanlæg Integreret
Lydkort:
5.1 Mobilanlæg Integreret
Harddisk (e):
250 GB 5400RPM SATA300
Optisk drev (r):
18x CD / DVDRW-DL ATA
Sag / PSU:
Stock HP
Køling:
Stock HP
Network / Internet:
10/100 Nic / 10 MB Virgin Kabel
Monitor (s):
17 "WXGA + HD BrightView Widescreen
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 32Bit
Old 4 november 2008, 17:16
Redaktør Gruppen

Kunne være et varme problem med dit grafikkort, du skal hente Atitool og køre "scan for Artifacts" for at kontrollere at se, hvad kinda temps du får

Mit system: Nogle andre elsker!

Processor (s):
E8500 E0@4.1Ghz (bestand volt)
Bundkort:
BIOSTAR TPower I45
RAM Hukommelse:
4GB OCZ PC2-8500 PLATINUM
Grafikkort (r):
X1950 Pro
Lydkort:
Harddisk (e):
2
Optisk drev (r):
LG GSA-DVD ± RW / DVD ± R / PhillipsDVDRW
Sag / PSU:
IQute 0508ula/SILVERSTONE OP850
Køling:
Big Typhoon VX
Network / Internet:
Chorus / NTL 20MB
Monitor (s):
ACER X223W 22 "widescreen 1680 × 105
Operating System (s):
Windows 7 Ultimate 64bit
Old 4 november 2008, 17:24
Donor-Gruppen

1 til førere. PSU bør ikke være et problem.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. "

Mit system: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Bundkort:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Hukommelse:
2GB Patriot Extreme Performance
Grafikkort (r):
PNY 8800GTS 320MB
Lydkort:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Harddisk (e):
80 GB + 500 GB
Optisk drev (r):
2x SATA
Sag / PSU:
Antec 900 + 620W Aerocool zeroDBA
Køling:
4x 120mm Yate-Loon + 200mm toppen
Network / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 4 november 2008, 17:40
Donor-Gruppen

Når du siger "To separate lejligheder" betyder det samtidig at spille 2 forskellige spil, eller det samme spil, men efter en re-boot? Også, hvor vildt er det?

Mit system: Første OC

Processor (s):
Intel E2180@2.85
Bundkort:
Gigabyte GA-35.-DS3L
RAM Hukommelse:
2x1GB OCZ PC2-9200 Reaper CL5
Grafikkort (r):
Gainward ATI 3850
Lydkort:
om bord
Harddisk (e):
Seagate Barracuda 7200.7 120GB
Optisk drev (r):
HITACHI DVD-ROM GD-2500
Sag / PSU:
Corsair VX450
Køling:
AC freezer7 Pro, 2x80mm, 1x90mm, 1x120mm
Network / Internet:
om bord / angiveligt 10Meg jomfrupulp kabel
Monitor (s):
Viewsonic Vx922; Viewsonic VE702m
Operating System (s):
XP Home
Old 5 november 2008, 03:21
Donor-Gruppen

Tak for svaret gutter. Spillet er WoW. Det skete en gang i eftermiddag, så jeg genstartet og gik tilbage til Uni. Så i aften det skete igen. Im ikke sikker på, at vikarer kan være en faktor. Jeg har en Antec 900 tilfælde og kernen temps aldrig rigtig får omkring 30 grader. Jeg vil downloade og køre programmet alligevel bare for at udelukke det.

Efter jeg havde indsendt aftes begyndte jeg at spekulere på, om måske det kunne være alt for stor belastning på GPU? Jeg har været i gang duel skærme for et par måneder nu, og der er intet som dette er sket, så Im kinda stomped.
Old 5 november 2008, 09:29
Donor-Gruppen

OK, det comp har været på hele dagen. Sidder helt lykkeligt på omkring 34, når Im ikke gør meget på det. Spillet WoW i cirka en time, og det fik op til 40 grader. Kører stadig fine ...
Old 8. november 2008, 07:36
Donor-Gruppen

OK, et nyt problem er, at nogle gange, når jeg henvende mig til min pc på skærmen vil starte op og vise den sædvanlige boot skærmen. Så lige efter Windows belastning op skærmen monitoren vil bare gå sorte og ophold sort. Det gør den uden at indtaste powersave mode. Kan nogen venligst kaste lys over dette? Det er ikke et stort problem, men det comp isnt, at gamle og jeg ønsker at sikre dig, at den holdes i god stand muligt.

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.