![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej, jeg har ikke haft nogen problemer med min computer da jeg byggede det tilbage i april. Jeg havde nogle problemer med et par vira den anden uge, men de syntes at have været ryddet op. På to separate lejligheder i dag både mine monitorer - jeg køre duel setup - trådte powersave mode, da jeg var midt i at spille et spil. Er der nogen har nogen ideer til hvad problemet kunne være? Med ingen anden mulighed, jeg var nødt til at genstarte pc'en. Det lader til at være fint, bortset fra dette. Jeg har et GeForce 8800GT og min PSU er en Corsair HX620W. Hvis andre oplysninger, der er obligatoriske, jeg kan give min fulde rig specs, bare troede, at det kan have noget at gøre med en effekt mangel / servobremse bølge til GPU? Eller noget skære ud med GPU selv? Thanks in advance
__________________ Nat jeg lå i sengen og kiggede op på stjernerne på himlen, og jeg troede på mig selv, hvor dælen er loftet. ![]() |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Som det var begge skærme er det ikke dem, kunne GFX drivere, defekt GFX-kort eller en effekt spørgsmål, jeg gætte.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Kunne være et varme problem med dit grafikkort, du skal hente Atitool og køre "scan for Artifacts" for at kontrollere at se, hvad kinda temps du får
www.Trade4Free.ie Den virkelige fare er ikke, at computerne begynder at tænke som mænd, men at mænd begynder at tænke som computere. Hvor der ikke er en mulighed, der kan være noget valg! ![]() Mit system: Nogle andre elsker!
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 1 til førere. PSU bør ikke være et problem.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Når du siger "To separate lejligheder" betyder det samtidig at spille 2 forskellige spil, eller det samme spil, men efter en re-boot? Også, hvor vildt er det?
| |||
| |||
| Tak for svaret gutter. Spillet er WoW. Det skete en gang i eftermiddag, så jeg genstartet og gik tilbage til Uni. Så i aften det skete igen. Im ikke sikker på, at vikarer kan være en faktor. Jeg har en Antec 900 tilfælde og kernen temps aldrig rigtig får omkring 30 grader. Jeg vil downloade og køre programmet alligevel bare for at udelukke det. Efter jeg havde indsendt aftes begyndte jeg at spekulere på, om måske det kunne være alt for stor belastning på GPU? Jeg har været i gang duel skærme for et par måneder nu, og der er intet som dette er sket, så Im kinda stomped.
__________________ Nat jeg lå i sengen og kiggede op på stjernerne på himlen, og jeg troede på mig selv, hvor dælen er loftet. ![]() |
|
| |||
| |||
| OK, det comp har været på hele dagen. Sidder helt lykkeligt på omkring 34, når Im ikke gør meget på det. Spillet WoW i cirka en time, og det fik op til 40 grader. Kører stadig fine ...
|
| |||
| |||
| OK, et nyt problem er, at nogle gange, når jeg henvende mig til min pc på skærmen vil starte op og vise den sædvanlige boot skærmen. Så lige efter Windows belastning op skærmen monitoren vil bare gå sorte og ophold sort. Det gør den uden at indtaste powersave mode. Kan nogen venligst kaste lys over dette? Det er ikke et stort problem, men det comp isnt, at gamle og jeg ønsker at sikre dig, at den holdes i god stand muligt.